sts

Alla inlägg under juni 2014

Av Elise - 7 juni 2014 17:02



Det började ju såklart spöregna senare... Men de slutade sen :) haha oj, jah såg nu att vi va där i 5h... Haha.. Fast vi väntade i en lång kö åå Sibylla i typ 1/2 timme sen ångra vi oss när vi va typ 3:a... Kul..

Av Elise - 6 juni 2014 17:29

Vart ba 2 av de sakerna jag tänkt mig... Men Aa... För de andra två fanns ju ofc inte... Huahua...

Men härnäst tror jag att jag beställer den här iaf :)



Men dehär köpte jag iaf :))

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Dedär blir också måndagens outfit :) fast ska just såklart tvätta de först :)

Av Elise - 6 juni 2014 09:50

Och senare ska vi åka å shoppa :) som sagt, jah säger de igen, hoppas allt jah vill ha finns ;)

/banan, kiwi, äpple, mandarin/

Av Elise - 5 juni 2014 22:06

De firar vi med en proteinbar (också den sista) och 2 ägg :)

Och imorn blire shoppiiiiiiing :D hoppas jah hittar de jag vill ha D: är alltid så orolig över de.. Haha.. För jah kollar alltid upp kläder jah vill ha innan ja åker å handlar... Haha..

Av Elise - 5 juni 2014 15:05

Nu äre helg! Fan va skönt... De firar vi med dipp, film, te, och måla naglarna inför mormors kalas i helgen' :)

Av Elise - 5 juni 2014 08:32

Vi ska på nå teknik-besök idag också... Asså teknikvecka e så drygt..

Men de e iaf 2 timmars sovmorgon :) de e bra de ;)

Skapa flashcards