sts

Alla inlägg den 9 augusti 2016

Av Elise - 9 augusti 2016 17:38

4e eller 5e dagen! Beroende på hur man ser de ;) men vi åker ju alltså hem igen på fredag. Sen sover vi i Stockholm tills på lördag och rullar sedan hemåt! Och just nu är planen att jag ska vara med några på kvällen :)
Vi har solat och badat lördagen och söndagen, och igår och idag på förmiddagen var vi in till Chania :) eller, från 11-14 typ haha:) sen har vi solat lite mer på eftermiddagarna! Dock hade vi massage igår i 1h kl 16! Har dock inte blivit jättemkt sol idag å igår men ändå! Har solat på typ kvällen;p men har inte bränt mig än! Stolt alltså :D brukar bränna mig superlätt.. Har dock inte vart i solen mellan typ 12-14, hahaha..
Imorn är planen att chilla, och få sånhär hot stone-treatment eller va de heter.. Sånthär med varma vulkanstenar iaf hahaha, sen på torsdag ska vi bara sola å bada! Vi åker alltså direkt efter frukost på fredag...

Och har fortfarande grovt ont i halsen... Blir inte bättre.. Har knappt druckit något idag för de gör så ont.. Går dock liiite bättre å äta, tvingar i mig.. Kan inte leva på soppa haha.. Vill bli bra så jag kan träna! Träningsabstinens!!!

Nu är de middag om ett tag.. Så vi ska chilla lite, sen klä på oss å gå å äta! Vi ses!:) har varit väldigt dålig på å ta kort denna resa dock...

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards