sts

Alla inlägg den 29 juni 2016

Av Elise - 29 juni 2016 20:41

Rygg idag! Å Gud va kul de va :D körde 7 övningar, och varje övning 4 set, 8-10reps. Ville typ inte sluta, hahah ;p gick först 15 min på löpbandet, sen körde jag latsdrag, rodd, en-armsrodd, stående rodd, nån rodd-variering, en-arms lat pushdowns, och raka marklyft med tårna inåt, bara med stången :) sen lite stretching på de! Vart sammanlagt 1 1/2h.. Kör aldrig så länge! Men kul var de, och jag hoppas på träningsvärk imorn!:D

Alltså ja kan inte säga att ja mår bättre idag, men jag mår absolut inte nog dåligt för att inte träna.. De bästa skulle nog vara och ta vilodag imorn och träna igen på fredag, men jag VILL JU... Planen är ben imorn.. Ska väl försöka att inte köra över mig själv totalt.. Blir jag sämre igen så vet jag inte vad jag gör.. Rädda mig ingefärashots..

Och idag drack jag först som vanligt en smoothie till frukost :) 1 banan, 4 dadlar, hampaprotein, och 2 dl havremjölk! Sen tränade jag, och när jag kom hem drack jag först en proteinshake, duschade, sen vart de grillat!:D så gott! Tog mer potatis efter att jag hade ätit upp ;)
Sen ska jag bara dricka en till proteinshake och kanske en kopp te.. Sen har jag ätit mitt för idag!:)

Och jag taggar till ben imorn!:D e så sugen på knäböj, frivändningar och mark.. :)

Nu ska jag fortsätta chilla.. Vi ses imorn!:)

Av Elise - 29 juni 2016 00:09

Första gympasset avklarat på 1 1/2v! Så sköönt!:D gick 10 minuter på löpbandet, sen körde jag biceps, triceps, lite axlar, och mage!:)
Körde triceps rope pushdowns, enarms- tricepspushdowns, biceps curls, biceps curls i kabelmaskin, triceps extensions, och militärpress!:) körde 4 set av allt förutom militärpress, där körde jag 5 :)

Sen körde jag mage nedan! Så sköönt å vara tillbaka på gymmet!:D imorn är planen rygg!

Och de enda jag ätit idag är måååånga tortillabröd med smör och prickig korv, 1 banan innan gymmet, och en kycklingsallad efter :)

Och här har ni också bild på allt ja köpte igår :) från h&m, stadium, bikbok, newyorker, Åhléns, och Gina tricot! Tror de va allt..

Nu ska jag bara duscha och senare gå å lägga mig! Vi ses!:)

15 crunches med ben i luften
16 enbens-benfäll
20 sprinters
10 crunches
16 twisted plank
x4

Ovido - Quiz & Flashcards