sts

Alla inlägg den 21 oktober 2016

Av Elise - 21 oktober 2016 23:59

Så skönt med helg, å kunna sova ut imorn.. Och några från klubben har match också:) som tur är ligger de bara 40 min härifrån.. Men sen åker jag till Tyskland nästa vecka! Spännande :) köpte en våg idag som jag kan ha med mig i resväskan;) den kommer rädda våra liv... :p

Och ingen cheatday idag inte! Rätt skönt faktist :) och "hård" teknik på träningen! Vi hade inte på oss ett par handskar på hela träningen :p men har feta blåsor under fötterna.. Haha

Och frukosten blev vanliga smoothien, en banan mellan lektionerna, sallad, Klyftpotstis, morot, gurka, å kikärtor till lunch, en bar när vi slutade, en avokadomacka å ananas till preworkout (och en nocco) sen blev middagen bönpasta med stekt spenat och champinjoner, och en proteinglass :) mumma!

Och imorn kommer de antingen bli kycklingsallad efter invägningen för de andra, eller så får ja ta med nånting å äta.. Ja.. Vi fårse hur vi gör :)

Men har vilodag imorn också. Ska köra mitsar på söndsg istället! Sen ska jag träna på Måndsg, så blir de vila på tisdag :) eftersom vi åker då!

Men nu ska jag försöka få lite sömn :) vi hörs när vi hörs!

Och Btw, middagen igår blev sötpotatis och lax med ketchup, spenat, å gurka ;) mums!!

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards