sts

Alla inlägg den 10 oktober 2016

Av Elise - 10 oktober 2016 08:26

Ny vecka. Skulle egentligen ha tränat idag.. Eller alltså, jag får inte träna förens tidigast på onsdag eftersom jag knäckte ryggen i lördags. Ååh, vill träna!! Ja kommer få sånt frispel tills på onsdagkväll.. Hahah!

Men jag sa ju att ja skulle ha cheatday på lördag istället, men de vart på fredagen ändå.. Hehe ;) men de va Nice! Höll mig hela helgen ändå ;) och jag ska äta veganskt på onsdag tror jag, sen vanligt på torsdag, sen blire väl cheatday fredag eller lördag...

Och på lördagen skulle de ju bli ett benpass, men jag vågade inte köra för tungt.. Så de fick bli ett väldigt lätt pass innan de va knäckningsdags! Ni ser de jag gjorde nedan...

Sen idag är de då spanska som första lektion, bussen går om 40 min, sen lunch, sen är de bara matte så slutar vi!:) Woo! Men åh, ja vill verkligen träna ikväll... Fan :( men inte så mycket å göra åt...

Men nu ska jag fortsätta göra iordning mig, så ses vi!:)

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards