sts

Alla inlägg den 22 september 2016

Av Elise - 22 september 2016 09:28

Yees, nu är den jobbiga delen av veckan över :) ingen matte idag å vi slutar 14.15, imorn har vi dock matte men vi slutar 13.30!:D och så äre cheatday imooorn!
Och igår åt jag ju veganskt :) åt gröt till frukost med glutenfria havregryn, havremjölk, hampa, kakao, banan, å agavesirap. Sen en bar efter första lektionen :) och lunchen blev sallad å bröd, med ris:p sen skulle ja äta en till bar efter nästa lektion, men ja glömde bort.. På nåt vis... Hahah

Sen efter skolan blev de dock 7 avokadosushibitar, 3 oreokakor, och en celsius!:D visste ni att oreo är veganskt..?;)

Sen var jag med och sparrades med 2 st på nybörjarboxningen, och åt en bar mellan nybörjarträningen och våran träning :) sen på våran träning vare lite fys.. Först 2 varv av stationsövningar, 3st 3 minutersronder med intervaller på hopprep, 2 ronder högintensiv säck varav 1 lugn, sen 20 sprinter i lokalen.. Huh! De va rätt gött :) avslutade med stretch dårå.. Behövdes ingen stryka igår inte :p

Och idag blire sparring vid en annan klubb! Wii:D är taggad, men ändå inte.. Men de blir väl förhoppningsvis kul!

Och efter träningen igår åt jag massa dadlar, makaroner, avokadomackor med glutenfritt bröd, och en banan med jordnötssmör :) tror ja åt nå mer också, men kommer inte ihåg va de var..

Men imorse blev de min vanliga frukost. 3 glutenfria bröd med 1/2 avokado, och 1 paket kalkonbacon :D

Och nu sitter jag på bussen å e framme i skolan om typ 30-35 minuter kanske..? Aja, vi hörs!:)

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards