sts

Alla inlägg den 20 augusti 2016

Av Elise - 20 augusti 2016 12:58

Idag hade de ju vart cheatday egentligen, men ja hade min cheatday igår ;) åt först frukost, kycklingbacon, en avokadomacka, vattenmelon, tror de va de.. Och en fralla :)

Sen blev lunchen/preworkouten 4 ferrero Rocher, lite Milka oreo, en celsius, 3 avokadomackor, massa jordnötssmör, och en äppelmunk;) mums!
Sen efter boxningsträningen åt jag en kebabpizza! Mums!:D och åt lite mer choklad sen.. Mätt vart jag verkligen!

Och idag blev min frukost en koffeinfri nocco, och en smoothie! 1 banan, 4 dadlar, 2 dl havremjölk, och hampaprotein :) sen ska jag till Ikea och kolla på sängar snart, och äta sushi!:D sen ikväll blire ett benpass, och kycklingsallad (+ bröd och sås) efter de :) mums!

Men ska kolla lite på youtube sen snart åka.. Vi ses!:)

Skapa flashcards