sts

Alla inlägg den 13 augusti 2016

Av Elise - 13 augusti 2016 10:38

Äntligen hemma! Åkte hem redan igår, kom till byn runt 18, men kom hem till mig 01.30 ungefär hahah, men mysigt va de!
Igårkväll åt jag en Magnum när jag kom hem, sen lite mer än en halv förpackning proteinglass.. Äter resten till frukost nu! Tillsammans med jordnötssmör (hehe), kalkonbacon, ketchup, en ferrero, celsius (kanske sparar till preworkout) och tranbärsjuice! Gud va gott de e med tranbärsjuice förresten?
Och onsdag-torsdag låg vi bara å solade å badade... Dock brände jag mig lite smått på onsdagen, så jag låg i skuggan hela torsdagen... Typiskt.. Men de är va de är!
Sen 08.20 gick bussen från hotellet på fredagen, och planet lyfte 12.20 Vi var i Sverige 15.00 (Så 16.00 grekisk tid) sen åkte jag hem, gjorde de jag skrev.. Och nu e jag här :p har inte tränat på 1.5v Så ska bli kul å gö de idag! Dock själv, men äsch, de gör inte så mycket :)
Och juste! De e lördag idag! Cheatday!:D dock blev de cheat i torsdags eftersom de va sista kvällen, och en glass igår.. Menmen...

Men jag tror jag ska köra ben idag.. Sen kanske kondition å mage (möjligtvis något mer) imorn!:) taggar!
Men nu efter frukost ska jag bara packa upp.. Och ikväll ska jag sova borta! Så vi hörs förhoppningsvis imorn!:)

Ovido - Quiz & Flashcards