sts

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2016

Söndag

Av Elise - 7 augusti 2016 11:37

På Kreta!! Har de rätt bra alltså :) förutom att jag har sinnes ont i halsen alltså.. Kunde inte ens äta upp frukosten.. DÅ gör de ont alltså, jag är världens största matvrak!
Men vi kom fram till Kreta runt 13 i fredags, men var framme vid hotellet runt 15.. Då åt vi lunch direkt när vi kom hit, å la oss lite i eftermiddagssolen :) å slappade!
Sen igår var vi på spat, och beställde spabehandling på Måndsg..!:D jag ska få nån detox body wrap, klockan 16 på måndag :)
Och igår och idag blir också slappar dagar.. Låg i solen 1h på förmiddagen igår, sen typ 2-3h till efter klockan 15... Haha.. Jag är VÄLDIGT noga med att inte bränna mig, jag har extremt lätt att bränna mig.. Hittills är jag väldigt duktig tycker jag!:D man ska vara extra försiktig dom 3 första dagarna.. Så idag är sista dagen jag måste vara extra noga ;) men kommer såklart försöka att inte bränna mig dom resterande 4 dagarna..
Och vi kollade runt lite i spat igår också :) badade lite i inomhuspoolen!
Idag åt vi då först frukost, sen har jag soolat lite! Från typ 10.30/11-12.20:) vill inte vara i solen förens efter 14... Den är som starkast 12-13... Jag använder just nu solskydd 30 över hela kroppen, jag tänker att antingen ska jag sänka till 20 och fortsätta sola som jag gjort hittills, eller fortsätta använda 30 men sola längre.. Hmm.. Vi fårse.. Men tror jag ska använda 20 sen i eftermiddag :) vi fårse helt enkelt! Bara jag inte bränner mig.. Skulle nästan vara ett mirakel om jag kom hem efter en vecka på Kreta och inte ha bränt mig.. Då skulle jag vara överlycklig ;)
Och jag måste säga att de är lite jobbigt att behöva hålla igen när vi har all inclusive.. Måste ju slltså ner till matchvikt.. Men går bra hittills tycker jag!:D
Och nån dag nästa vecka, jag tror på tisdag-förmiddag, ska vi in till Chania :) vi bor linsom lite utanför nu om man kan säga så, de tar 10 min med buss för att komma nånstans annanstans än typ sten/mark.. Så man bor rätt mycket på hotellet alltså!
Men nu ska vi duscha och gå å äta :) vi ses nån dag!

Änsålänge har jag inte tränat.. Vill så gärna men kan ju inte... Hatar å va sjuk..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise - 15 januari 2017 20:37

Nu är veckan slut. Ny vecka imorn. Och imorse fick jag faktist erbjudande på match, som jag tackade ja till. :) blir ett tufft motstånd, men det är i vilket fall lärorikt! Ska gå en förmatch på proffsgalan där matchen mellan Braekhus och Svensson 28 ...

Av Elise - 12 januari 2017 10:45

Snaaart är de helg!:D vår spanska var inställd, så vi hade matte 8.30, sen har vi svenska 12.45 och engelska och slutar tidigt! Tidigast på veckan iaf:) och har klarat mig väldigt bra å äta:) i tisdags var då första skoldagen efter lovet. Tisdag och ...

Av Elise - 9 januari 2017 11:05

Hejhej! De va längesen :) tog lite lov härifrån också;) men jag va ju utomlands 24-31! Gud så skönt de va å komma bort och inte tänka på å träna, och kunna äta vad jag vill. Vädret va helt okej. De va 20-22 grader varje dag, och vi solade 4 av dagarn...

Av Elise - 23 december 2016 11:33

Den här veckan har vart så skön... Fick lov i tisdags, hade vilodag då också. Sen har jag ätit vad jag har velat hela veckan!! Vääldigt mycket skit alltså ;) å de kommer fortsätta för är på Gran Canaria med all inclusive nästa vecka!!:D Men jag ha...

Av Elise - 19 december 2016 11:58

Snart jullov! Åh, är så nöjd med livet just nu :) vi hade precis spanska, vi gjorde nåt papper där vi skulle läsa en text sen göra typ 2 korsord.. Sen fick vi sluta 25 min tidigt, åt, och nu har vi matte 12.45 sen slutar vi!! Sen är de avslutning imo...

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards