sts

Alla inlägg den 20 juli 2016

Av Elise - 20 juli 2016 16:38

Blir en snabbis här, ska träna vilken minut som helst.. Körde boxning igår! Blev 4 ronder sparring, 2 ronder säck, 3 ronder skugg, 3 ronder hopprep, och stretching :) de va rätt skönt faktist! Kul också!:D fast man blev helt slut..
Idag är de hopprep, dips, och mage som gäller! Har fått väldiga problem med mina benhinnor nu.. Gör ont fast jag inte ens tränar, och när jag väl tränar blir de nästan olidligt.. Känns som att de kommer gå sådär på Bosön nästa vecka... Men kan inte göra så mycket.. Låter bli och springa innan och hoppar bara hopprep, stretchar både vaderna och benhinnorna noga varje dag, och har just nu på kylande kräm också.. Hoppas de blir bättre...

Men min frukost idag var havregrynsgröt med banan, hampaprotein, kakao, och toppat med agavesirap! Juste, havremjölk också.. Sen snickrade vi lite på uterummet, sen innan jag gick till gymmet åt jag ett rostat bröd med 2 skivor skinka, 1/4 avokado, örtsalt, och ett stekt ägg!:) borde inte äta så mycket ägg, för får ont i magen, men men.. När proteinpulvret är slut så..

Igår åt jag 1 sats bovetepannakakor med banan, blåbär och agavesirap till frukost! Tisdagslyx:) sen en rostad macka med avokado och örtsalt innan träningen.. + en celsius..
Sen efter träningen åt jag kycklingbacon, äggröra på 3 äggvitor och 1 helt ägg, sojabitar, gurka, ketchup, å 1/2 pizzabröd från mammas sallad!:)

Nu ska jag träna.. Vi ses kmorn!

Ovido - Quiz & Flashcards