sts

Alla inlägg den 16 juli 2016

Av Elise - 16 juli 2016 01:08

Bra fredag dehär! En stor frukost, så 2 rostade mackor med 1/2 mosad avokado och örtsalt, 1 förpackning kalkonbacon, en stor klick jordnötssmör, och 1/2 portion proteinshake blev de :) sen ett ben/knäböjspass, och efteråt en proteinshake, sen buffé! De va ej meningen att jag skulle äta buffé ikväll, men så blev de! Så blir 2 cheatdays denna vecka:) eller egentligen 3... Åt ju en godispåse i måndags också... Äh, sånt e livet ;)

Och det var jag och 2 till, båda är större än mig fysiskt och jag åt mest.. Var såå nära på att spy, hahaha, men värt ;)

Och imorn är planen hopprep, mage, och möjligtvis något mer :) de får vi se! Sen på kvällen ska jag äta tacos och godis hos Hannah, och tjocka mig rejält! Passar på! Så blir nog inget inlägg imorn.. Men förhoppningsvis på söndag ;) då är de vilodag iaf!

Nu ska jag snart sova. Vi ses när vi ses!:)


Knäböj: 15 reps, 20kg
10 reps: 30kg
10x2: 40kg
8x4: 50kg

Frivändningar: 6reps: 20kg
6x2 30kg

Benpress: 10,10,10x5 (10 reps med båda benen, sedan 10 reps/ben, enbens-benpress)

Höftlyft: 12x4, 45kg

Ovido - Quiz & Flashcards