sts

Alla inlägg den 15 juli 2016

Av Elise - 15 juli 2016 00:09

Snart lördag! Wii!

Blev 3 skivor skinka och jordnötssmör till frukost (haha), för en timme senare åt jag kycklingsallad, med bröd och sås, innan gymmet :) sen var de rygg/biceps! Körde latsdrag, rodd, enarms-rodd, enarms-lat pushdowns, biceps curls i kabelmaskinen, sittande bicepscurls, och avslutade med raka mark med tårna inåt :) de va Nice! Körde 4 set på allt...

Sen efteråt åt jag lite pommes, för min brorsa hade gjort mat, och en proteinshake. Sen bastade jag, och åt bananglass på 2 bananer och en piggelin! Hade bara kolhydrater kvar, så de va väl Nice ;)

Och imorn äre ben som gäller! Woo:D e typ mest taggad på celsius.. Haha;p drack ingen idag nämligen. "Duktig"...
Men sen blir de sushi på kvällen imorn!:) astaggad! Och ännu med taggad på lördag:D

Ska kolla ett till oitnb-avsnitt, sen förmodligen lite mer ytvideos innan jag går å lägger mig.. Vi ses, förhoppningsvis imorn annars på söndag!:)

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards