sts

Alla inlägg den 24 juni 2016

Av Elise - 24 juni 2016 01:14

Idag mår jag lite bättre iaf! Har dock världens lock för öronen.. Imorse/inatt va ja säker på att de va öroninflammation.. E lite osäker nu, men har haft de flera gånger och symptomen stämmer in så bra.. Varför jag är osäker är för att de har inte gjort ont idag, utan jag har bara haft lock.. Kraftig lock hahah, men känns ändå mycket bättre :) är täppt/snorig och har bara lite ont i halsen.. På bättringsvägen! Men jag känner att så fort ja anstränger mig går pulsen upp enormt.. När jag ligger ner hör jag liksom hjärtslagen i hela kroppen.. De är sant alltså, blir man inte sjuk ofta blir man assjuk när man väl blir de.. Juste, glömde säga att ja har lock i båda öronen också, hahah... Dock med kraftig i vänster, men ändå.. Hörseln är ju inte på topp nu slltså..

Och idag har jag inte gjort något speciellt.. Har vart inne hela dagen, men! Jo juste.. Min träningsabstinens har lett till något bra idag! Jag bäddade rent i min säng, la in massa kläder i garderoben, har tvättat 2 tvättar, duschade (som om de va något accomplishement hahah) sen gick jag å handlade lite! Köpte minutkyckling, vindruvor, lax, halloumi, och ärtor! Hahah :)
Men idag har jag ju knappast ätit bra iaf.. Tacos som första mål, sen godis och lite glass, lite mer godis senare, sen tacos igen... Japp.. Ensidigt as that.. Men så får de väl vara, skyller på att jag är sjuk ;)

Men juste, imorn är de ju midsommar å grejer.. Hade helt glömt bort de.. Kommer vara helt själv.. Får se hur jag firar midsommar i år då! Första gången jag inte "firar" midsommar vad jag kan minnas..

Men nu ska jag snart försöka ta å sova.. Vi ses!:)

Skapa flashcards