sts

Alla inlägg den 18 juni 2016

Av Elise - 18 juni 2016 12:13

Alltså de är inte meningen att uppdatera varannan dag.. Jag kommer ihåg de typ mitt på dagen men glömmer bort de igen på kvällen...
Men igår maxade jag i bänk.. Vilket jag sett fram emot hela veckan.. Var väldigt osäker på om de skulle bli ett PR eller inte... Men de vart de!:D 50kg bänkpress tryckte jag upp! De e jag sjukt nöjd med :) sen vart de ett nytt PR i dips också från ingenstans.. 9 st! Sen förutom de körde jag lite chins och mage :)
Och igår åt jag äntligen rätt bra igen! Drack smoothie till frukost (1 banan, 4 dadlar, 2 dl havremjölk, och hampa), sen blev min preworkout 1 riskaka med jordnötssmör och Nutella + agavesirap, 1 proteinshake, och 1 celsius!:)
Sen efter passet blev det en kycklingsallad med bröd och sås på pizzerian..! Hehe :)

Och just nu sitter jag i sängen och äter frukost.. Ska träna om 2h! Mark, sen planerar jag löpning.. Fårse om de blir nåt annat.. Sen ikväll är de boxningsavslutning!
Och frukosten idag blir gröt! Som jag inte ätit på hur länge som helst :) de va gott faktist.. 1 dl havregryn, 2 dl vatten, ca 1-2dl havremjölk, 1 banan, kanel, och jordnötssmör!:) men denna dagen är jag faktist taggad på! Först maxning i mark, sen ska jag duscha å gö mig iordning å sånt på gymmet, sen hjälpa en annan som ska träna å bänka, sen gå direkt till boxninggavslutningen :) så kommer va på gymmet i typ 4h idag.. Haha;p men jag bor typ på gymmet nu förtin!

Men nu ska jag chilla och packa lite, sen träna! Vi ses nån gång :)

Ovido - Quiz & Flashcards