sts

Alla inlägg den 12 juni 2016

Av Elise - 12 juni 2016 15:05

Alltså anledningen till att mina inlägg blir så långt ifrån varann är för att mitt sömnschema är helt åt jag vet inte vaf.. Kommer inte ihåg om ja sagt detta i nåt tidigare inlägg.. Men jag dygnade i torsdags igen, så va typ död på fredagen, (och juste körde ju ett dödarbenpass på torsdagen också, som ja fortfarande har lite träningsvärk från), sen på fredagen vare ju sista boxningsträningen för säsongen.. De vart cirkelträning och lote "lätt" säckintervaller.. Och har förresten överkonsumerat celsius i 2v också för stt hålla mig vaken.. Men de roliga är ju att de finns folk som dricker ännu mer än vad jag har gjort till vardags alltså.

Men sen fredag-lördag sov jag åtminstone, ja vet inte hur länge men jah sov, och gick upp runt 14 (...). Sen sov jag i min egen säng inatt för första gången sen i onsdags-torsdags natt. Gick å la mig mellan 05-05.30 imorse, vaknade typ 14-14.30 Så inatt borde jag minsann fått sömn! Men lite drygt att ja ska (egentligen) lägga mig typ 22 ikväll egentligen.. Fårse hur de blir me de, va vaken i 8h linsom.. Men vem vet, de kke går..
Men när skolan slutar måste ja få iordning iaf lite mer på min sömn... Om jag e uppe hela natten ska kag åtminstone få igen sömnen på nåt vis.. Och äta bättre! Ni ska bara veta hur jag ätit senaste 2 veckorna.. Jag tycker inte de syns nåt speciellt på min kropp, men har gått upp 2kg+.. Bryr mig inte så mycket om de, för har ttp tränar normalt, förutom att ja bara kört 1 löppass denna vecka.. Så de e de jag ska göra nu! Ska springa 5 st 2-minutersintervaller på löpbandet (sammanlagt 14 min intervaller) sen köra kanske axlar, kanske bara chins/dips/frivändningar.. Jag vet inte än.. De bestämmer jag mig för när jag sprungit klart! Så de e de jag ska göra nu :) sen äta resten av pizzan från igår som jag köpte! Och åt 22.30 på kvällen.. Haha!

Men nu ska jag gå och röra på mig lote.. Vi ses förhoppningsvis imorn!

Ovido - Quiz & Flashcards