sts

Alla inlägg den 7 juni 2016

Av Elise - 7 juni 2016 15:54

Hehe glömde skriva igår... Men skulle ju springa på förmiddagen, men så vart de inte.. Vaknade nämligen kl 7, sen somnade jag om till 12.. Hehe..? Välbehövlig sömn dock...

Sen drack jag en proteinshake till frukost, och en smoothie innan jag cyklade till min moster för å rensa ogräs... På 1 banan, 2 dl havremjölk, 4 dadlar och hampaprotein!:)

Kommer inte ihåg vad min preworkout va.. Men bl.a en celsius iaf!
Sen tror ja min middag blev rester från när vi grillade (elr så va de i söndshs? Minns inte, sorry isf) och lite chips och 1/2 oroeomarabou-chokladkaka..

Men igår kunde jsg inte sova, så drack en celsius typ kl 3 sen sov jag 2 1/2h.. Bra trött nu slltså.. Så sovit typ Max 6h på över 1 1/2v sen har ja sovit typ 12h å direkt natten efter 2 1/2h sömn.. Hoppas jag får sova ikväll då! Blir upp väldigt tidigt.. För imorn ska vi till Stockholm med klassen, och bussen går kl 7 från skolan. Sen kommer vi hem 00! Så vi blir lediga på torsdag :) Nice!

Men igår på träningen var de bara jah och en till... Inga tränare.. Så jag bestämde att vi skulle köra löpning (2km jogg och 10 stolpintervaller) sen 3 skuggboxningar, 2 lätta varv av stationsövningar! Typ mest explosivitet dock.. Sen avslutade vi med 5x4 explosiva upphopp, och 5x4/ben enbensknäböj på balansplatta! De räckte gott å väl...
Å jag ska klippa mig om en hakvtimme nu! Sen direkt efter äre gym :) de som står på schemat är bänk.. Sen vet jag inte! Vi får väl se!:) kanske bänk, chins, dips, och mage.. Äh, vi får se!:)

Men imorse åt jag bara 2 bananer till frjklst.. Sen åt jag ingenting innan lunch, vilket var ris och korvstroganoff.. Sen åt jag lite kakor!;) och efter skolan köpte jag egna kakor och en festis.. Haha! Inte likt mig..

Men nu ska jag chilla lite för en gångs skull.. Sen klippning och gym..! Vi ses förmodligen på torsdag, eller i bästa fall imorn :) ha en bra vecka!

Ovido - Quiz & Flashcards