sts

Alla inlägg den 2 juni 2016

Av Elise - 2 juni 2016 07:18

Blir ett lite snabbt inlägg här.. Glömdd skriva både i tisdags och igår!
Men i tisdags fick vi ju då ingen sovmorgon... Utan vi skulle göra teknikredovisningarna istället. Men sen när dagen var över vare direkt till gymet!:) där stod intervaller, bänk, chins, dips, och armhävningar på schemat!
Sen igår hade vi brytdag först på förmiddagen, men jag är klar med alla uppgifter och sånt så jag satt i princip bara av 3 timmar...

Men sen stack jag och badade me 2 kompisar!:) varmt va de ju inte, men ändå kul, haha ;)
Juste, glömde säga att jag åt pizza på lunchen också :) känner mig lite mer fri att äta som jag känner för när säsongen är över.. Den snyggaste kroppen på stranden är inte viktigast i världen :)

Sen efter vi hade badat åt vi glass också! Tog kulglass, så ja tog 2 kulor... Kladdkaka och oreo ;)

Sen på kvällen vart de 3km löpning följt av axlar och mage! Körde magpasset nedan! De borde ni verkligen testa, brände som jag vet inte vad..;p med lite vila mellan varven då förstås! Ja tog inte tid på vilan, men de stod 1 min vila, men vi vilade nog lite kortare än de..

Och idag är de först skola, sen direkt efter ska jag köpa bananer och proteinpulver, sen till gymet! För bänk och löpning :D och imorn äre fredag och legday ;) sen grillning med 3 kompisar på kvällen! Och pizza igen på lördag.. Hihi ;) vet dock inte vad jag ska träna på lördag.. Löpning och rygg kanske? Eftersom de bara var ett boxningspass denna vecka så kan jag klämma in hela 4 löppass, och en hel del styrka förstås, haha ;p

Men nu ska jag börja göra mig iordning för skolan, åt/drack precis upp frukosten.. En smoothie ;) 1 banan, 4 dadlar, 2 dl havremjölk, och hampaprotein!




15 crunches med ben i luften
16 enbens-benfäll
20 sprinters
10 crunches
16 twisted plank
x4


(Första bilden var middagen i tisdags)

Skapa flashcards