sts

Alla inlägg den 18 maj 2016

Av Elise - 18 maj 2016 21:12

Snabbinlägg här, måste sova nu egentligen! Vart lek-sparring på träningen, gick hyfsat :) vart dock ingen styrka, för vi höll på härja på slutet ;)

Men lunchen blev nån fisksoppa, och åt faktist en macka till ;) sen preworkouten blev en riskaka med jordnötssmör och Nutella och agavesirap, en proteinshake och en celsius!
Sen efter träningen blev de råris och kyckling med sweet chilisås från igår...

Och imorn ska jag upp kl 05 å gymma..! Haha, kommer va död.. Men blev bara ett pass i tisdags, å ja tänkte att ja kör ben imorn så slipper ja köra ben på lördag :p då kan ja antingen springa eller köra överkropp eller nåt.. Eller kanske båda :) sen PLANERAR jag att köra ben på tisdag igen, innan vi åker till Spanien.. Vilket vi gör på tisdagkväll :) och är borta några dagar! Inte så länge.. Men vi åker till Arlanda runt 14.30, så kan gymma på förmiddagen.. Då får ja in ett benpass denna vecka och ett nästa!:) kunde kört ben på lördag, men då kke träningsvärken inte e borta tills på tisdag..

Men jag ska köra ben på morgonen innan skolan imorn, sen ska jag simma efter skolan! Så blir dubbla pass imorn istället för i tisdags :p går väl de å! Har aldrig simmat för å träna nån gång, så de blir kul :)

Men nu måste jag sova.. Skulle sovit för 10 min sen för stt ja skulle få sova 8h ;) men ja, vi ses imorn, med ett förhoppningsvis lyckat benpass!

Av Elise - 18 maj 2016 08:27

Ja glömde bort å skriva igår.. Men de vart bara 1 pass iaf! Sprang 5km på morgonen (tog precis under en halvtimme, exkl. uppvärmningen och nedvsrvningen) sen på eftermiddagen skulle jag ha kört rygg eller nåt, men de blev ändrade planer så skulle jag simma me 2 andra istället, men en av dom fastnade i stallet ett tag så vi hann inte simma.. Så blev ett pass istället.. Blev typ vilodag ;)

Men jag åt veganskt igår iaf! Frukosten innan gymmet blev 3 riskakor, men ja fick håll den sista kilometern.. De va inte Nice, haha! Sen efteråt gjorde ja en smoothie på 1 banan, 4 dadlar, 2 dl havremjölk och hampaprotein! :)
Sen vare tacogratäng till lunch, så ja köpte en "tallrik" med vindruvor och vattenmelon och åt en mighty bar till lunch!

Sen fick mitt mellis bli några dadlar, och en smoothie! Den innehöll 1 banan, 4 dadlar, 2dl havremjölk, 1 msk jordnötssmör, 1/2 tsk vaniljpulver, och 1 msk kakao!

Sen fick mitt andra mellis (haha) bli jordnötssmör, banan, 1 riskaka med agavesirap, och ett stekt glutenfritt bröd! (Stekt i veganskt smör) :)

Och min middag blev basmatiris med kokta bruna bönor, massa stekta champinjoner, soja, och de sista av basilikapuckarna!:)

Och idag åt jag bananglass till frukost! 2 frysta bananer, havremjölk, hampaprotein, och 1 msk kakao!:D sen har ja ett äpple till mellis.. Så får vi se va de blir sen..!:)

Ovido - Quiz & Flashcards