sts

Alla inlägg den 4 maj 2016

Av Elise - 4 maj 2016 22:35

nu äre bara ett lättare pass kvar imorn innan matchen på lördag..! Har börjat komma in lite i matchkänslan.. Inte riktigt, men lite.. Blir första gången jag får match utomlands :P får hoppas på de bästa!
Men idag borde jag egentligen ha packat, men orkade inte.. Gör de väl i sista minut imorn! Alltså jag har varit en som faktist har gillat att packa, men nu har jag börjat ogilla de.. Man måste tänka så mycket, haha.. Och nu får jag ju bara ha ett handbagage också.. Blir väldigt mycket krångligare då!

Men idag sov jag verkligen ut :) typ.. Alltså, jag vaknade kl 6, 7.30, 8, och typ sista gången 10.. Sen låg jah och drog mig i sängen, och käkade frukost halv 12!:P och idag har jag ju då ätit veganskt! Så frukosten blev gröt med banan, kakao, hampaprotein, havremjölk, och rissirap! Sen en timme efter de vare dags för löpningen, som jag för engångsskull gjorde ute! Va så fint väder !:) riktigt skönt! Så 3km löpning, innan de va dags för en smoothie :P den var gjord på 1 banan, 2.5 dl havremjölk, 5 dadlar, och hampaprotein!:)
Sen satt jag faktist ute i ca 40 min och lyssnade på en podcast och njöt av solen :) riktigt skönt vare! Jo juste, duschade innan jag gick ut också, hah!

Sen vare dags för preworkout :) 1 skål med boveteflingor, havremjölk, och banan, och 4 dadlar me kanel :) sen testade jag nåt nytt, som blev väldigt lyckat! Jag stekte 2 glutenfria brödskivor i massa smör (veganskt då, förstås) Och de vart riktigt gott! Inte de nyttigaste precis, men mums! Så de blev min preworkout :) mumsigt!

Sen på träningen fick jag ju då hitta på något eget, så de blev några ronder "hård skugg", sen 5 ronder lite lugnare säck, avslutade med 1 sista skuggrond, och mycket stretching!:)

Sen blev min postworkout/middag 2 riskakor och 1 banan först, för jag skulle få fotvård av mamma så åt något snabbt, sen blev den riktiga middagen något intressant! 3 dl kokta röda linser (1dl torrt, blötlagt i ca 6h) med 1/2 dl (torrt) basmatiris, gurka, salt, och örtsalt! Så enkelt, men så gott dd blev! Blev chockad alltså, haha :D
Sen åt jag en majskolv och både sötpotatis och vanlig potatis :) åt några potatisar medan jag kokade linserna å de också ;)

Och ikväll blir de då packning, åka upp till Stockholm, och ett lättare löppass med 3 ronder skugg, är planen :) och leta avslutningsklänning på fredag! Hoppas jag hittar någon bra... Sen på lördag blir de att vakna väldigt tidigt, för då ska jag flyga till Finland..! Och match samma dag, sen sova där en natt, och flyga hem till Stockholm på söndagen, sen bila lite å så är jag hemma igen! Sen skola på måndag igen.. Så så blir det!

Nu ska jag nog faktist hålla på lite med mobilen sen sova..:) vi ses (förhoppningsvis) imorn!

Ovido - Quiz & Flashcards