sts

Alla inlägg den 7 april 2016

Av Elise - 7 april 2016 21:05

Woooh, jag kommer verkligen behöva träna ordentligt och äta ordentligt nästa vecka! Åt ju extra mkt igår för att jag åt veganskt, har ätit massa godis idag, sen på lördag och söndag ska jag ju äta massa chips och äta pizza å så... Så blir en "busig" vecka dehär ;) kommer ha massa vattenvikt sen! Men de hinner nog försvinna till matchen :)

Men nu är jag stolt alltså! Har fått in 3 löppass denna vecka!:D det är de jag ska börja satsa på alltså.. Och få in varje vecka... Men hela träningspasset kändes tungt idag! Tror de va för att jag var trött, och jag hade ätit så jäkla mycket godis Precis innan jag tränade också... Inte att rekommendera... Ät de efter isåfall!! Eller vänta flera timmar, hahah...

Men iaf, jag körde de nedan :) kändes tungt.. Men jag tog mig igenom de :) hade lutning när jag sprang 3km också, och de vart lika jobbigt som att springa ute.. Och de tog 1 1/2minut längre än när jag springer helt utan lutning! Så de ska jag börja görs när jag springer på löpband.. När man springer utan lutning är de som att man springer i nedförsbacke..:P de e stor skillnad på att springa ute och på löpband...!

Men ja, frukosten idag vart bananpannkaka :) 2 ägg, 1 stor banan, ca 1.5dl mandelmjölk (rekommenderar dock havremjölk), lite salt, och en skvätt vaniljarom :) toppade det med agavesirap!

Sen snacket vart som vanligt en mighty bar, och de va pannkakor till lunch, så jag fick äta ärtor, majs, pizzasallad, och nån fruktsallad som jag tror var lite dålig, för de va flera som fick ont i magen som åt den... Inklusive jag...

Sen efter skolan åkte då jag och 2 till och handlade 3 chipspåsar, jävligt mycket godis (alltså, mycket!!!), och fanta :) sen köpte kah också majs och nachochips ;) så de blir nice!
Och då fick preworkouten då bli väldigt mycket godis.. Postworkouten skulle bli tacos, men de orkar jag verkligen inte! Får kämpa med att få i mig en proteinshake.. På 4dl havremjölk och 2 portioner chokladprotein ;P

Men nu ska jag chilla lite, och förhoppningsvis sova..;) fredag imorn! Tjoho! Skulle bli teknik imorn på träningen :) sen lite teknik på lördagmorgon, sen är jag ledig hela resten av lördagen fram tills kvällen, sen vilodag på söndag!:) får väl vara nöjd med 7 pass denna vecka..:) hade blivit 8, om jag hade kört ett pass på lördagkväll som jag tänkte, men de offrar jag nu ;)

Ja, nu ska jag kämpa i mig de sista av shaken... Vi ses imorn!:)


3 km löpning på lutning 4 (500 meter promenad som uppvärmning, samt 500m promenad som nedvarvning, så sammanlagt 4km på bandet)

Knäböj: 6-10 reps, 20kg, 25 kg, 30kg, 40kg, 45kg,

Marklyft: 10x3, 40kg

Donkey kicks: 15x3/ben - 5kg

20 crunches
20 bicycle crunches
8 fällknivar med böjda ben
x4 (10-20sek vila mellan varje varv)

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards