sts

Direktlänk till inlägg 5 april 2016

Tisdag

Av Elise - 5 april 2016 22:04

Ännu en dag avklarad! Dubbla pass idag :) skönt! Men de börjar märkas nu att jag inte sover ordentligt.. Känner mig mycket svagare och orkar inte träna som jag brukar.. Förut sov jag ju 8h per natt, men nu sover jag mellan 5-7... 7 om jag har TUR! Blir oftast typ 5-6h... Inge bra alltså.. De märks på träningen..
Men nu är jag rätt trött så hoppas jag kan sova ikväll!

Men löpintervaller imorse :) körde 250-metersintervaller, i 3km på lutning 4!:) har bara kört med lutning en gång, men de ska jag börja göra, för de är STOR skillnad på löpband och stt springa utomhus.. Men med lutning på bandet blir de mer som å springa ute :)
Så jag gick först 500m, sen joggade jag första 250-metern, sen började jag springa nästa.. Så de blir 2st intervaller på 1 km, och 2 "vila", alltså jogga :) så 250m springa, 250m jogga osv! Jag joggade på 7.5-8km/h, och sprang på 12-12.5km/h!:) de e ja nöjd med!
Sen varvade jag ner med att gå 500m, så sammanlagt 4 km på löpbandet :) vart super! Tog precis under 30 min har jag för mig..
Sen avslutade jag med 7 min planka :) blandat sido- och vanlig. Skönt!

Och innan gymmet, till frukost, drack jag bara en proteinshake.. Ville inte äta en hel frukost precis innan jag skulle springa, men ville inte heller köra på tom mage.. Så vart 1 portion chokladprotein och 2 dl mandelmjölk!:)
Sen efter löpningen och plankan åt jag en banan och en mighty bar!^^

Sen hade vi hemkunskap, så lunchen fick bli hemmagjort potatismos med ketchup.. Haha!

Och när jag kom hem från skolan stekte jag bara 3 äggvitor, sen lite senare dags för preworkout. De vart en nellie mjölkchoklad, sen 1 banan och en stor klick jordnötssmör!:D sen små-åt jag faktist rätt mkt när jag gjorde äggen..! Åt några dadlar, resten av nachochipsen, lite granola, och torkade tranbär.. Haha! Va rätt hungrig ;)

Sen på andra passet körde vi igenom hela överkroppen förutom mage!:) riktigt skönt! Vi körde superset med 2 övningar på allt :p orkar inte rabbla upp allt vi körde, men vi körde bl.a hantelpress, axelpress, flyes, triceps pushdowns, bicep curls..

Sen efter gymmet fick postworkouten bli en proteinshake på 2 portioner chokladprotein och 3 dl havremjölk, sen 2 gluten- och laktosfria knäcken, en med kaviar och en med smör..

Och imorn har jag planerat att äta veganskt!:) Woho! Då kan jag äta hur mycket jag vill ;D har lagt linser och bönor i blöt nu..;)

Och imorn får vi iaf en halvtimmes sovmorgon..! De e ju nice.. Mkt bättre än ingenting :) åså får vi sluta 1h tidigare också!:D yey!

Nu ska jag försöka sova lite.. Vi ses imorn!:)

Men förresten, har tappat mina nycklar idag också.. Ååh va jobbigt..!!! Orkar verkligen inte..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise - 15 januari 2017 20:37

Nu är veckan slut. Ny vecka imorn. Och imorse fick jag faktist erbjudande på match, som jag tackade ja till. :) blir ett tufft motstånd, men det är i vilket fall lärorikt! Ska gå en förmatch på proffsgalan där matchen mellan Braekhus och Svensson 28 ...

Av Elise - 12 januari 2017 10:45

Snaaart är de helg!:D vår spanska var inställd, så vi hade matte 8.30, sen har vi svenska 12.45 och engelska och slutar tidigt! Tidigast på veckan iaf:) och har klarat mig väldigt bra å äta:) i tisdags var då första skoldagen efter lovet. Tisdag och ...

Av Elise - 9 januari 2017 11:05

Hejhej! De va längesen :) tog lite lov härifrån också;) men jag va ju utomlands 24-31! Gud så skönt de va å komma bort och inte tänka på å träna, och kunna äta vad jag vill. Vädret va helt okej. De va 20-22 grader varje dag, och vi solade 4 av dagarn...

Av Elise - 23 december 2016 11:33

Den här veckan har vart så skön... Fick lov i tisdags, hade vilodag då också. Sen har jag ätit vad jag har velat hela veckan!! Vääldigt mycket skit alltså ;) å de kommer fortsätta för är på Gran Canaria med all inclusive nästa vecka!!:D Men jag ha...

Av Elise - 19 december 2016 11:58

Snart jullov! Åh, är så nöjd med livet just nu :) vi hade precis spanska, vi gjorde nåt papper där vi skulle läsa en text sen göra typ 2 korsord.. Sen fick vi sluta 25 min tidigt, åt, och nu har vi matte 12.45 sen slutar vi!! Sen är de avslutning imo...

Ovido - Quiz & Flashcards