sts

Direktlänk till inlägg 3 april 2016

Söndag

Av Elise - 3 april 2016 21:45

Nu kom jag ihåg å skriva! Haha...
Men de har fått blivit vilodag idag :) behöver sova nu känner jag.. Sov 5h inatt, 6h i fredags, och har inte sovit då bra överhuvudtaget denna vecka.. Vaknade liksom kl 5 på morgonen igår när jag hade match, haha, så de va väl inte de mest optimala.. Menmen, inget å göra nåt åt :)

Vad har jag haft för mig idag då? Jo innan lunchen dammade jag faktist på mitt rum..! Fick något ryck å göra de, tyckte de behövdes.. Sen 6-7h senare tog jag tag i att byta sängkläder och dammsuga också ;) så nu är de rent och fint på mitt rum! Skönt!:) och aptiten har jag fått tillbaka.. Så idag har jag ätit normalt igen :) och jag e rätt trött nu så förhoppningsvis får jag sova också, så faller allt på plats igen! Å skola imorn igen.. Tillbaka till vardagen.

Och imorn ska vi springa innan träningen igen.. Haha.. Fårse hur de går då :P måste verkligen börja springa mer... Springer verkligen alldeles för lite! Eller kör för lite kondition överhuvudtaget.. De går inte längre.. De märks på resultaten... Men jag har ju ökat styrkemässigt i allting, så de e ju positivt i alla fall.. Men nu måste konditionen hänga med i svängarna också!

Och idag åt jag äntligen min vanliga veganska proteingröt till frukost :) 1 dl havregryn, 2 dl vatten, nån dl mandelmjölk, 1 msk kakao, ca 20g hampaprotein, 1 stor banan, och toppat med rissirap :) de e min standardfrukost!

Och sen fick lunchen bli rester från igår... Köttfärs med grönsaker och vitlökssås, tortillachips, och ett knäcke med mjölkfritt smör :))

Sen lite senare fick mitt snack bli 3 knäcken, 2 med smör och en med kaviar, och 2 st citronrån :P mumsigt.. Har fått nånting för mackor nu... Gluten- och laktosfria knäcken från Wasa :)

Och middagen.. De fick bli kyckling med rotfrukter och sås.. Hämtade faktist mer sötpotatis och sås också ;) ja blir alltid så mätt och uppblåst av rotfrukter.. Så nu är jag uppblåst igen för första gången på ca 1 1/2vecka.. Nu är allt normalt igen ;)

Så ja! Skola först imorn, löpning, boxning... Ska FÖRSÖKA komma iväg å springa på morgonen på gymmet på tisdag... Men vi fårse alltså.. Vill springa mer ute, för de är mycket drygare.. Och testerna i landslaget är ju inte direkt på löpband... Det BEHÖVS! Jag måste få in det i skallen, JAG MÅSTE SPRINGA!

Nä nu ska jag slappa lite med mobilen innan jag går å lägger mig.. Jag hoppas jag får sova inatt, och jag hoppas ni också sover gott :) godnatt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise - 15 januari 2017 20:37

Nu är veckan slut. Ny vecka imorn. Och imorse fick jag faktist erbjudande på match, som jag tackade ja till. :) blir ett tufft motstånd, men det är i vilket fall lärorikt! Ska gå en förmatch på proffsgalan där matchen mellan Braekhus och Svensson 28 ...

Av Elise - 12 januari 2017 10:45

Snaaart är de helg!:D vår spanska var inställd, så vi hade matte 8.30, sen har vi svenska 12.45 och engelska och slutar tidigt! Tidigast på veckan iaf:) och har klarat mig väldigt bra å äta:) i tisdags var då första skoldagen efter lovet. Tisdag och ...

Av Elise - 9 januari 2017 11:05

Hejhej! De va längesen :) tog lite lov härifrån också;) men jag va ju utomlands 24-31! Gud så skönt de va å komma bort och inte tänka på å träna, och kunna äta vad jag vill. Vädret va helt okej. De va 20-22 grader varje dag, och vi solade 4 av dagarn...

Av Elise - 23 december 2016 11:33

Den här veckan har vart så skön... Fick lov i tisdags, hade vilodag då också. Sen har jag ätit vad jag har velat hela veckan!! Vääldigt mycket skit alltså ;) å de kommer fortsätta för är på Gran Canaria med all inclusive nästa vecka!!:D Men jag ha...

Av Elise - 19 december 2016 11:58

Snart jullov! Åh, är så nöjd med livet just nu :) vi hade precis spanska, vi gjorde nåt papper där vi skulle läsa en text sen göra typ 2 korsord.. Sen fick vi sluta 25 min tidigt, åt, och nu har vi matte 12.45 sen slutar vi!! Sen är de avslutning imo...

Ovido - Quiz & Flashcards