sts

Alla inlägg den 30 mars 2016

Av Elise - 30 mars 2016 20:42

Tjaa! Åh va glad ja va när ja vakna imorse, för ja mådde inte illa eller hade ont i magen eller nånting :P jag förstod ju att de inte va över, men att kycklingen inte påverkade mig igår :D så de va bra..

Å frukosten idag vart lite mer åt de normala för mig!:) en banan, resten av jordgubbarna, tre dadlar med kanel, och och stor klick jordnötssmör!:) åt också resten av jordnötssmöret som var kvar i burken..;) men jag öppnade en ny burk, å ja tyckte de jordnötssmöret luktade lite konstigt, så jag smakade på de, å de smakade konstigt också... Hmm.. Den ska inte ha gått ut på ett bra tag... Venne hur ja ska göra me de...

Sen fick min lunch bli lite rester från igår, så ris å kyckling :) å lite mer citronrån ;) alltså ja lever typ på dessa nu...
Och min preworkout fick bli resten av rånen från den påsen, och en banan :P

Och träningen gick väl okej.. Vi körde 6 ronder jättelätt sparring, 4 ronder lätt säck, å nån rond mits bara.. Kändes dock som jag hade 0 ork, och mådde lite illa då och då...

Och min postworkout då.. Den tycker jag e intressant ;) har som tur är rätt bra aptit just nu! E inte speciellt hungrig, men har jag aptit äter jag allt jag kan! Så de blir en proteinshake som jag förhoppningsvis inte behöver ångra, på havremjölk och en portion chokladprotein, sen en poggelin, 1/2 förpackning av citronrån som vi tydligen hade hemma (haha) och tortillachips!:) mums! Har jag fortfarande aptit kanske jag tar lite mer tortillachips eller choklad sen..:) men vi fårse!

Imorn ska jag i alla fall springa, är tanken.. Order från mina tränare.. Så de e planen imorn! Sen kanske lite chins på gymmet också! Vi får se helt enkelt :)

Syns imorn!

Ovido - Quiz & Flashcards