sts

Direktlänk till inlägg 27 mars 2016

Söndag

Av Elise - 27 mars 2016 22:49

Idag har jag mått lite bättre.. Inte sovit bort heeela dagen i alla fall! Och har ätit 2 gånger!:) runt klockan 16 åt jag havregurt med nå granola och en banan i, och runt kl 21 åt jag ris, lite sötpotatisgratäng (åt inte upp allt av gratängen), sen en liten glutenfri muffin.. Direkt/ett litet tag efter jag åt mådde ja rätt illa, men just nu känns de bättre :) hoppas jag mår ännu bättre imorn.. Ska nämligen med på sparring... Jag skulle också sparrats från början, men, haha, de kan jag ju knappast nu.. Alltså jag misstänker att de e mina tarmar som bråkar.. För jag har inte spytt nånting, så de e ju inte magsjuka...

Men ja, så önska mig lycka till imorn..! Haha.. Hoppas jag mår bättreee...

 
 
Ingen bild

Dérick Bittencourt

29 mars 2016 00:17

Elise i love you!

Elise

29 mars 2016 11:29

Can you stop stalk me?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise - 15 januari 2017 20:37

Nu är veckan slut. Ny vecka imorn. Och imorse fick jag faktist erbjudande på match, som jag tackade ja till. :) blir ett tufft motstånd, men det är i vilket fall lärorikt! Ska gå en förmatch på proffsgalan där matchen mellan Braekhus och Svensson 28 ...

Av Elise - 12 januari 2017 10:45

Snaaart är de helg!:D vår spanska var inställd, så vi hade matte 8.30, sen har vi svenska 12.45 och engelska och slutar tidigt! Tidigast på veckan iaf:) och har klarat mig väldigt bra å äta:) i tisdags var då första skoldagen efter lovet. Tisdag och ...

Av Elise - 9 januari 2017 11:05

Hejhej! De va längesen :) tog lite lov härifrån också;) men jag va ju utomlands 24-31! Gud så skönt de va å komma bort och inte tänka på å träna, och kunna äta vad jag vill. Vädret va helt okej. De va 20-22 grader varje dag, och vi solade 4 av dagarn...

Av Elise - 23 december 2016 11:33

Den här veckan har vart så skön... Fick lov i tisdags, hade vilodag då också. Sen har jag ätit vad jag har velat hela veckan!! Vääldigt mycket skit alltså ;) å de kommer fortsätta för är på Gran Canaria med all inclusive nästa vecka!!:D Men jag ha...

Av Elise - 19 december 2016 11:58

Snart jullov! Åh, är så nöjd med livet just nu :) vi hade precis spanska, vi gjorde nåt papper där vi skulle läsa en text sen göra typ 2 korsord.. Sen fick vi sluta 25 min tidigt, åt, och nu har vi matte 12.45 sen slutar vi!! Sen är de avslutning imo...

Skapa flashcards