sts

Alla inlägg den 21 mars 2016

Av Elise - 21 mars 2016 21:16

Tja! Måndag avklarad. 2 dagar kvar innan looov!:D wihooo! Ska bli skönt.. Sista lovet innan sommarlov :o rätt sjukt ändå.. 9an har gått väldigt fort alltså..

Och sovmorgon imorn.. Skönt! Känner inte för att träna på morgonen imorn..

Men juste, träningslägret i helgen gick bra! Har dock gjort illa axeln och tricepsfästet på högerarmen.. Menmen.. Får väl hoppas ja blir bra snart..

Å idag har ja ätit vanliga gröten till frukost.. Sen mighty bar som snack, potatis- och purjolökssoppa med ärtor till lunch, lite yup efter lunchen, sen fick preworkouten bli 3 stekta äggvitor med oregano och salt, och så gjorde jag slut på boveteflingorna..! Hade havremjölk i.. Och såklart en celsius ;) men lite deprimerande att flingorna e slut.. Haha!

Och nu efter träningen drack jag först en proteinshake med 2 dl havremjölk och 1 1/2 portion chokladprotein, och så kokade jag lite bruna bönor med lite annat..!

Och jo, vi ska börja springa på måndagar innan träninfen.. Uh! Vi började idag, och gissa vad.. Mitt i allt började de HAGLA! Gissa om de vart kallt alltså.. Å vi körde intervaller på 60 sek springa och 20 sek gå.. Men jag å en till hamna så långt bakom de andra så vi fick gå på känsla på slutet, haha! Bra kondition vare ja.. Men ja skyller på att ja e minst så ja har kortast ben å minst lungor ;) men så vi sprang alltså i ca 35 min, sen körde vi typ 40 min teknik.. Nu hoppas jag ju att ja INTE blir sjuk, och att de inte blir sånt uschligt väder de kommande måndagarna.. Svinkallt å hagel är ju inte de skönaste i en halvtimmes löpning! Och så hann de blir mörkt också.. Haha! Men de e iaf klart, å de e jäkligt skönt.

Så imorn då, sovmorgon, 3 lektioner, sen chilla, å sen på kvällen är de planerat med ett bröstpass, men vi skulle se hur de gick med axeln och triceps..

Å nu ska ja slappa å njuta lite av sovmorgonen imorn! Godnatt!

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards