sts

Alla inlägg den 19 mars 2016

Av Elise - 19 mars 2016 14:13

Tja! Kände att de va dags å uppdatera.. Kom på att ja inte gjort de sen i onsdags..? Men ja! Jag är ju på träningsläger i Jönköping just nu :) 2/5 pass är gjorda, och min axel har pajjat.. Har haft liite känningar i ryggen, men det är väldigt lite, och bara nån gång.. Men min axel dock.. Vi körde uppgiftsparring, och ja kände att ja fick lite ont, men tänkte inte så mycket på de.. Och medan ja fortfarande höll igång å va varm, och inte rörda armen/axeln bakåt kände ja inte så mycket, men när vi skulle jogga ner kände ja att de började göra lite mer ont.. Och när vi var klara kände ja de riktigt.. Nu är ja helt stel i axeln och kan inte alls röra den bakåt.. Men vi har haft på liniment, och ska ja en gång, sen om jag har tur så tejpar vi den till sparringen imorn. Men vi har kört parteknik och säck igår, och idag har vi kört uppgiftsparring och lite grunder, sen om 1h ska vi gå tillbaka till lokalen och köra lite mer parteknik, fast utan hjälm så vi ska bara slå i händerna (vi får ju se hur de går då..) sen säckintervaller.. Åh, ja e nervös, men ja tänker köra ända tills ja inte kan lyfta armen, men så långt hoppas jag ju verkligen att vi inte kommer.. Vill ju vara hel till sparringen imorn! Så de e ett till pass idag, sen 7.30 imorn ska vi springa utomhus och köra lite teknik, sen tillbaka å äta frukost, vila lite, och sparring, sen äre slut.. Så vi kommer hem nån gång på kvällen imorn :)

Men ja, ja tänkte göra ett litet inlägg här så ni inte tror ja dött.. Ja hade ju cheatday i torsdags förresten!:) gott vare! Åt en glutenfri hamburgare och pommes till lunch, naturgodis under nationella provet, och sen badade ju jag å Matilda bubbelpool på kvällen, så då åt ja mango, vindrucor, lite godis, å jordnötssmör!:) Yum!

Så, vi ses antingen imornkväll, elr på måndag :) ha en bra helg!

Ovido - Quiz & Flashcards