sts

Alla inlägg den 15 mars 2016

Av Elise - 15 mars 2016 20:54

Första nationella provet avklarat! Tror de gick helt okej ändå, godkänd är jag nog..;p

Men idag körde jag ju veganskt high carb stuk! De blev 70% kolhydrater, 15% protein, å 15% fett :) åt gröt t frukost, som ja tänkte äta imorn å, på havregryn, havremjölk, banan, hampa, kakao, banan, å agavesirap!
Sen har ja ätit näästan en hel förpackning vindruvor, en mighty bar, en froosh-smoothie, ärtor + morötter, och preworkouten fick bli 2 portioner boveteflingor med 2 små bananer och havremjölk, och lite av vindruvorna!:)
Å postworkouten har blivit chasewnötter, några dadlar, lite mer boveteflingor me mjölk och en msk chiafrön, och kokta bönor, 3 dl kokta röda linser, å champinjoner!:) kryddat med salt, dragon, å basilika!:D och Sweet chilisås ;) så de blev min veganska dag! Jag e nöjd :) å imorn blir en vanlig dag, cheatday på torsdag, sen förhoppningsvis okej kost fredag-lördag-söndag.. Vet ju aldrig hur de blir när ja ska va borta 3 dagar haha, men ska väl försöka äta okej ändå :p inte pizza varje dag..;)

Och ikväll sprang jag först 3 km på löpbandet, på 15 min å 7 sek, sen körde ja några set bänk, 3 set dips, å 3 magövningar :) chill!

Å nu ska ja äta, för de har ja inte gjort än, så blir senmiddag idag.. Men vi ses imorn! 2 dagar kvar sen helg!:D typ iallafall..

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards