sts

Alla inlägg den 13 mars 2016

Av Elise - 13 mars 2016 19:35

Skönt avslut på veckan! Vilodag å lite shopping :) hittade äntligen i alla fall 2 tröjor, på senaste tiden har ja inte fått med mig så mkt tröjor hem.. Men fick med mig en typ "vinter/vår/höst"- tröja å en vår/sommar tröja :) så de va nice!

Och idag åt jag likadan äggröra till frukost som i fredags.. Planerar att äta de imorn å.. Å fick äta rester från igår till lunch, så ett kycklingbröst med rotfrukter, aioli, å ketchup!:) å sen åt ja en mighty bar som snack, sen när vi kom hem åt ja lite flingor som vi köpte påvägen hem! Har vart väldigt sugen på cornflakes/flingor denhär veckan.. Så köpte nån nyhet från pauluns, de va chia- och boveteflingor!:) I approve! Tog tom 2 skålar, haha ;) första direkt när vi kom hem, med mandelmjölk, å andra medan ja gjorde middagen, med havremjölk.. Den blev snäppet bättre med havremjölk! Så tips!:) planerar att äta de imorn med havremjölk å en banan..;)

Men sen improviserade jag ihop en lyckad, vegansk middag! 3 dl kokta röda linser, 2 små sötpotatisar, 1 gullök, champinjoner, salt, dragon, och basilika!:) ja kokade först linserna och potatisen för sig, och stekte löken och champinjonerna, sen blandade jag samman allt med en slev och kryddade!:) vart verkligen lyckat! Och mättande :) så jag har ätit 3 veganska mål och 2 ickeveganska mål idag.. Får vara nöjd ;)

Och ja, ni ser ju vad ja köpt på bild :)

Å imorn äre ny vecka. Går 4 dagar, 3 dagar på läger, sen 3 nya skoldagar, å påsklooov!:D wiii!

Å nu ska jag snart duscha, sen slappa resten av söndagen..! Ses imorn!:)

Tröjan från bikbok är olivgrön i verkligheten, den ser nästan lite brun ut på bild..

Skapa flashcards