sts

Alla inlägg den 7 mars 2016

Av Elise - 7 mars 2016 22:13

Skön måndag! Idag känner ja mig duktig, efter skolan, direkt när ja kom hem, bytte ja om å tog bort sminket, och gjorde klart en engelska inlämning ääända tills ja skulle byta om till träningen.. Så ett bra tag! Dock med en paus när jag skulle äta preworkout :) då gjorde jag iordning preworkouten, kollade på en youtubevideo medan ja åt den, och tillbaka på engelskan! Sen träning, å nu äntligen lite chill :) och sovmorgon imorn! Ja tänker jag inte köra intervaller på morgonen imorn..! Tänker sova!:) sådeså! Men på kvällen blir de rygg!:)

Och idag blev de inte riktigt så veganskt, men nästan så! Typ.. Haha :P men imorn kommer nästan allt bli veganskt! Bara vassleprotein som jag tänkt mig just nu i alla fall som inte kommer blir veganskt :) resten blir! Men ni får veta imorn va ja ätit då ;)

Men idag började jag dagen med gröt..! 1 dl havregryn, 2 dl vatten, typ 3 dl mandelmjölk, 2 små bananer, å hampaprotein :)
Å snack blev en mighty bar..
Sen blev lunchen bara ärtor å rivna morötter.. Va huungrig när ja kom hem!

Å de blev bästa preworkouten nånsin..;) 1/2 sats med bovetepannkakor toppat me massa frysta blåbär och agavesirap, en riskaka med jordnötssmör å agavesirap, å en celsiuuuus :D kunde knappast bli bättre! Å bovetepannkakrona var ju då inte veganska. Men de va bara ägget i som gjorde de :)

Å på träningen vare lite uppgiftsparring å explosivitetsträning :) å avslutade (för engångsskull) med lite mage.. Körde de nedan! Dehär är mitt go-to magpass! De kanske inte verkar så jobbigt, men testa så får ni se ;) 2 varv utan vila alltså! Å ingen vila mellan övningarna!

Sen när ja kom hem efter träningen då.. Hade rätt mycket protein kvar å äta, å vi hade kvar mat från igår som ja inte ville kasta, så vart ett helt kycklingbröst med potatis (åt mer än de på tallriken) å massa ketchup!:D #teamketchup alltså ;)

Och så var min dag.. Ja e nöjd :)

Och imorn blire först lite sovmorgon, sen fysik och hemkunskap, lunch, slöjd, sen ska ja upp till Avesta å hämta mina inlägg..! Så ska ta med preworkout i bilen (haha) och träningskläder, så ja kan åka direkt till gymmet efter :) ska va på gymmet klockan 18 ^^

Nä nu ska ja gå å fixa mig å chilla lite till innan ja går å lägger mig.. Syns imorn!

20 crunches
20 reverse crunches
10 sek hollow hold
20 scissors
10 jack knives med böjda ben
20 heel touches
30 bicycle crunches
x2

Ovido - Quiz & Flashcards