sts

Alla inlägg den 6 mars 2016

Av Elise - 6 mars 2016 21:47

Nu är jag mätt må jag lova! Puh! Åt ett stort kycklingbröst och massa sötpotatis, broccoli, å blomkål till middag.. Me massa ketchup, haha :P tog mer potatis å mer ketchup efter också.. Sötpotatis å ketchup är verkligen ett tips..!

Och ben idag då. Nu har jag gett bulgariska utfall en chans, och jag gillar de inte... Så nu har ja tagit bort de ur min rutin, haha.. Inget för mig helt enkelt :)

Men ja blir inte lika slut efter mina benpass som ja brukar bli, så javenne va ja borde ändra.. Men hallå! Ja har börjat lägga in mark och knäböj igen! :D kändes lite ovant i början, men iiih så kul!:D och de va så grymt skönt å inte känna de minsta i ländryggen när ja körde mark..! Inte en enda gång! De kändes tom lite konstigt, men såklart bra, haha! Men ja börjar lätt.. Kommer höja väldigt lugnt och försiktigt..

Och frukosten har ni ju redan sett idag, sen när ja kom hem från gymmet åt jag tacofärs från igår me lite grönsaker å tacosås, å tortillachips!:D mums!

Å lite senare vare snackdags.. En smoothie på 2 bananer, 4 dadlar, 3 dl mandelmjölk, å 20g hampa. Sen en chokladboll å vindruvor!:D snacket var den enda veganska måltiden idag..

Och middagen har ja skrivit.. Mumsigt! Dock Är jag faktist rätt uppblåst just nu.. Gissar på både kött å rotfrukter.. Brukar bli svullen av rotfrukter...

Och jag har faktist inte söndagsångest.. :) men den ginner väl säkert komma rtp när ja vaknar imorn, haha! Ååh.. De jobbiga är ju å gå upp å göra sig iordning..

Men imorn kommer jag åtminstone äta en vegansk frukost, snack, å preworkout, och förhoppningsvis lunch å kanske middag..;) inte så säker på middagen dock, men möjligtvis lunchen... Vi fårse :) men tänker lägga in veganska high-carb dagar!

Dagens pass:

Knäböj: 10 reps på: 20, 25, 30kg
"Halv-knäböj" (går ner till höjden av en bänk och sen tillbaka upp): 10x2 45kg

Marklyft: 10x3 - 40kg

Step ups: 8x3/ben - 16 kg

Gående utfall: 10x3 - 24 kg

Höftlyft i Smith: 10x4 - 40kg

Nu kör ja inte ben förens tidigast nästa lördag ;)

Av Elise - 6 mars 2016 10:57

Imorn börjar skolan igen.. Dags att tagga till påsklov då..

Igår blev de 2 pass :) men ja hade bara sovit 1 1/2h på natten, så var rätt död igår, haha! Vi körde ju ett boxningspass kl 9 först, sen kl 5 på eftermiddagen gick jag ner till gymmet och bara "chillade runt" lite.. Men ja körde biceps curls, triceps extensions, triceps pushdowns, bänk med bara skivstången, latsdrag, och en annan ryggövningar för hållningen :) jag har träningsvärk i ena biceps å den andra tricep..? Haha..

Och idag borde jag egentligen vila, för har kört 9 pass denna veckan, och kör jag idag å blir de 10, sen alla passen nästa vecka också blir det 16-18 pass.. På raken, utan vila alltså.. Så jag BORDE vila idag, men min tränare ska ner till 12 å köra armar å bröst, så ja funderar på om jag ska ner å köra ben, så slipper jag de på tisdag..;) fast hmm jag vet inte.. Åh va jobbigt de blev nu, haha! Vill ju inte köra slut på min kropp.. Men va skönt de skulle va å antingen få sova ut eller "bara" köra löpning på tisdag morgon..;)

Men igår åt jag en smoothie till frukost, som förresten va lite för mkt, för ja mådde illa i början på träningen, haha! Men 2 bananer, 5 dadlar, 3 dl mandelmjölk, å hampaprotein.. Sen åt jag nästan veganskt igår :) bara första postworkouten som inte va vegansk! De va en proteinshake, gjord på 2 dl havremjölk å 1 portion chokladprotein :)

Sen nästa gång jag åt blev de 3 dl kokta linser med Sweet chilisås å en chokladboll. De fick typ bli preworkout ;)

Och efter passet åt jag en toll chokladboll (dom är farliga alltså (; ) sen gröt..! Inte min typical postworkout precis.. 1 dl havregryn, 2 dl vatten, 1 banan, en skvätt sojamjölk, sen toppat med en stor klick jordnötssmör å kanel..!

Sen, mitt kvällssnack, blev bara ännu en chokladboll och lite vindruvor :) satt fint!

Å alltsååå jag typ skiftar mellan å träna å inte träna typ va 20de sekund.. Haha! Att de ska va så svårt.. Alltså ja har lite huvudvärk, å de har jag aldrig, så javenne.. Den beror ju på nånting.. Kanske att ja inte drack så mycket igår? Att ja sov 1 1/2h iförrgår? Men då känns de ju som att ja hade haft huvudvärken igår.. Åh, ja vet inte..!

Men frukosten idag då.. Inte vegansk iaf ;P 1 stekt ägg å 1 äggvita, sen 1 banan å jordnötssmör..!

Och igår hade ja ansiktsmask å inpackning å sånt gos.. Mysigt..:) idag får vi se vad ja gör då.. Ja kommer förmodligen träna, annars dör jag väl av tristess.. Känner jag för de kanske ja bakar nåt :) juste, gjorde en ny sats me chokladbollar igår.. Haha :p

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards