sts

Alla inlägg den 20 februari 2016

Av Elise - 20 februari 2016 13:43

Cheatdaaaay! Yaaaay!:D och veckan avklarad.. Bara nästa vecka kvar sen en veckas sportlov!:D men sen börjar alla nationellaprov.. Uh.. Men match nästa helg också! Å på tisdag äre friluftsdag, sen på torsdag äre halv brytdag, så på förmiddagen får vi välja våra lektioner själva..:P kmr förmodligen ta typ fysik eftersom vi har prov på eftermiddagen, å kanske engelska så ja kan lämna in skrivuppgiften... Vi fårse!

Haha ja suger ju på å blogga, glömde skriva igår också..! Men ja åt i alla fall världens mumsigaste preworkout.. 1 riskaka med jordnötssmör å agavesirap, kalkon me stekta champinjoner, lite naturgodis, å en celsius! Kunde inte bli bättre!:D va på bra humör när ja kom hem från skolan igår :)
Å till frukost igår åt ja 2 ägg å 2 äggvitor, snack= en mighty bar, sen va lunchen nå wok-aktigt.. Som ja åt med lite av nån sås å ärtor + morötter!:)

Och på träningen körde ja äntligen mage efter 100 år.. Körde 2 min planka, vila lite, 1 1/2 min, 1 1/2 min, sen 1 min var på sidorna å tillsist 1 min vanlig! Har träningsvärk i magen idag!:D mest i nedre delen av magen.. Gött :)

Å när ja kom hem från träningen åt ja 1 kycklingbröst (de e 2 på bilden men ja sparade de andra till lunchen idag) med rotfrukter och 2 olika såser :) den ena med kokosmjölk å den andra med grädde..!

Å imorse vare fys... Skönt å börja en lördag ;) de va inte den jobbigaste fysen ja gjort, men de va lagom! Så frullen blev 2 ägg å 2 äggvitor, sen ett par matskedar jordnötssmör..;) ja va inte alls hungrig när ja kom hem, men då åt ja rester från igår.. Här ska inget kastas! Och en proteinshake på 2dl mandelmjölk och en portion chokladprotein :)

Å nu är klockan ish snart 14, å ja ligger i min säng med en kopp te, en uppäten glass, å min godispåse :) å om 2h kommer mormor hit så ska vi fika för mamma fyller år.. Kommer ja ens orka nåt fika? Gör ja säkert..;)
Sen vet ja inte vad de blir resten av kvällen..! Blir bara slappa hela resten av helgen! Kanske kommer på något litet å gö, haha.. Har i alla fall duschat å haft ansiktsmask idag, så..;)

Nu ska ja äta å dricka upp.. Vi ses antingen imorn elr på måndag!:)

Ovido - Quiz & Flashcards