sts

Alla inlägg den 12 februari 2016

Av Elise - 12 februari 2016 16:03

HEEEELG!! Woooooh! Såhär taggad på helg har ja inte vart på ett tag! Men känner ändå att de e långt ifrån hur de va innan jullovet.. Haha.. Är lite gladare på livet nu kan man säga :p
Så sista lektionen va svenskaprov.. Å nästsista lektionen va fysik, å vi skulle egentligen ha 80 min, men de börja me att lärarn kom 5 min försent, å vi fixk gå efter vi gjort en "laboration", å den tog 40 min, så halva lektionstiden bara! Yeey :D nice fredag måste ja säga :)

Å min preworkout idag blir en proteinshake på mandelmjölk + chokladprotein, och en riskaka med jordnötssmör å agavesirap.. Å en celsiuuuuus :D de känns att ja har avvänt mig celsius nu.. GUD så skönt! Nu klarar ja mig utan abstinens..;) men nu äre fredag så nu blire en celle!:D 2 i veckan vare.. Sen äter ja lite naturgodis som ja köpte på lunchrasten också..:D men resten blire imorn..^^

Å frullen idag blev då veganska gröten, och snack en mighty bar, sen lunchen blev ärtor, morötter, klyftpotatis, å ketchup :) sen blir middagen ikväll 2 kycklinglår och förmodligen sötpotatis elr något sånt..:) vi fårse! Men fredag idag!:D wiiuu!!

Å svenskaprovet fortsätter på måndag...

Ovido - Quiz & Flashcards