sts

Alla inlägg den 1 februari 2016

Av Elise - 1 februari 2016 21:39

Måndag över! Tisdag next.. Helt vanlig dag idag bara.. Åt 2 stekta äggvitor å 2 hela ägg till frukost, en mighty bar i skolan, sen blev lunchen lite potatismos med ketchup, ris å nån kycklingcurrysås, morot, å ärtor :) blev lite mer än va ja brukar äta till lunch, så blev rätt mätt efteråt, haha!
Sen efter skolan blev preworkouten 1 riskaka me jordnötssmör och agavesirap, 3 dadlar me kanel, å 1 celsius! Men alltså jag rekommenderar verkligen inte att dricka celsius så ofta som jag gör det... De är inte alls bra egentligen, men bara för att ja druckit de så mkt nu så kan ja inte sluta.. Måste ha smak på min dricka nu..! Men ska väl försöka hålla nere lite.. Ska FÖRSÖKA hålla mig till max 2 i veckan.. Vi fårse hur bra de går, men ja ska försöka..

Träningen va väl helt okej.. Va tekniksparring :)

Och postworkouten blev bara köttfärs med pyttelite vitlöksdressing, sen majs, gurka, å rödlök :) va inte ens hungrig när ja kom hem från träningen..

Och nu måste ja plugga till fysikprovet imorn.. Första lektionen.. Kan ingenting.. Typ 20 min på mig å plugga också.. Får väl hoppas på de bästa! Ja får väl skylla mig själv..
Och imorn på morgonen ska ja träna själv. Ska köra intervaller först, tror ja kör samma som ja gjorde igår, sen ska ja köra lite rygg.. Hoppas jag, haha..

Och de va väl allt ja tänkte säga idag.. Syns imorn!

Ovido - Quiz & Flashcards