sts

Direktlänk till inlägg 23 januari 2016

Lördag

Av Elise - 23 januari 2016 19:31

Woops, glömde visst å skriva igår!
Men ja åt en riktig fredagsfrukost igår!:D bananpannkaka med gojibär..! Mums!
Sen åt ja en mighty bar å en banan som snack, som vanligt, sen vare tacos t lunch, så åt tacos utan bröd!;) men de blev jävligt mkt köttfärssås ska ja säga.. Var fyllning till minst 3-4 tacos! Vart rätt mätt ska ja säga..
Sen när ja kom hem åt ja då preworkout.. Blev en rätt lätt.. 1 tjock riskaka med jordnötssmör å agavesirap, 2 dadlar me kanel..

Å alltså nu hade ja skrivit värsta mkt å råka ta bort igen... Ååååh så jobbigt!! Men ja fick ingen match idag, utan går direktfinal imorn istället..

Å imorse åt jag 2 tjocka riskakor med jordnötssmör å agavesirap, 2 dadlar me kanel, 1/2 portion havregrynsgröt med banan å kanel, å 3 stekta äggvitor.. Sen resten av dagen har ja ätit 2 bananer, 1 keso-mellanmål, 1 mighty bar, å när vi kom hem igen åt ja glutenfri kebabpizza!:) den va god! Mindre än en vanlig pizza, men de gjorde absolut ingenting..
Å nu ligger ja i sängen å käkar massa geisha, å har ätit 2 msk jordnötssmör ockdå.. Laddar inför imorn :) skönt å ha 5kg tillgodo så ja kan smacka i mig såhär!

Å ja har larm på 5.20 imorn.. Vi måste åka härifrån 6.30 Invägningen är 7.30-8.30 Sen börjar matcherna 10, och jag har nog en väldigt tidig match.. Om inte första.. Så ja måste gå å lägga mig rätt snart!

Å fan va drygt att ja råkade ta bort de ja skrev.. Skrev inte exakt som jag hade gjort innan heller.. Menmen! Nu ska ja fortsätta å käka geisha! Syns imorn! Håll alla tummar att de går bra på matchen!:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise - 15 januari 2017 20:37

Nu är veckan slut. Ny vecka imorn. Och imorse fick jag faktist erbjudande på match, som jag tackade ja till. :) blir ett tufft motstånd, men det är i vilket fall lärorikt! Ska gå en förmatch på proffsgalan där matchen mellan Braekhus och Svensson 28 ...

Av Elise - 12 januari 2017 10:45

Snaaart är de helg!:D vår spanska var inställd, så vi hade matte 8.30, sen har vi svenska 12.45 och engelska och slutar tidigt! Tidigast på veckan iaf:) och har klarat mig väldigt bra å äta:) i tisdags var då första skoldagen efter lovet. Tisdag och ...

Av Elise - 9 januari 2017 11:05

Hejhej! De va längesen :) tog lite lov härifrån också;) men jag va ju utomlands 24-31! Gud så skönt de va å komma bort och inte tänka på å träna, och kunna äta vad jag vill. Vädret va helt okej. De va 20-22 grader varje dag, och vi solade 4 av dagarn...

Av Elise - 23 december 2016 11:33

Den här veckan har vart så skön... Fick lov i tisdags, hade vilodag då också. Sen har jag ätit vad jag har velat hela veckan!! Vääldigt mycket skit alltså ;) å de kommer fortsätta för är på Gran Canaria med all inclusive nästa vecka!!:D Men jag ha...

Av Elise - 19 december 2016 11:58

Snart jullov! Åh, är så nöjd med livet just nu :) vi hade precis spanska, vi gjorde nåt papper där vi skulle läsa en text sen göra typ 2 korsord.. Sen fick vi sluta 25 min tidigt, åt, och nu har vi matte 12.45 sen slutar vi!! Sen är de avslutning imo...

Skapa flashcards