sts

Alla inlägg den 20 januari 2016

Av Elise - 20 januari 2016 16:10

Preworkout-timeee! Blir 1 stor banan med de sista av heavenly spread från Renée voltaire, en riskaka med jordnötssmör å agavesirap, och en celsius!:) och "lite" chasewnötter på de.. Alltså, de är inte smart att ha chasewnötter nära mig! Kan inte sluta äta..

Å i skolan åt jag 1 banan, 1 mighty bar, och till lunch blev de nån potatissoppa, och ärtor.. De skulle inte förvåna mig om de e mjöl i soppan, men de hoppas jag verkligen inte! Mitt glutenfria år har ju inte börjat så bra.. Ska baara äta upp geishorna..;) men måste bli noggrannare.. Ja får väl bara äta grönsaker om de ska vara så! Sen äter ja mer när ja kommer hem.. Ja gillar å gö så, för att ja får äta mer hemma då (hihi) men inte så kul å äta ärtor å morötter i skolan.. Men ja får väl välja! Blir ju förmodligen mestadels grönsaker i skolan, för tydligen ska de ju va gluten i allt.. Därför alla blivit så korkade eller..? Men fan alltså ja har ångest över blodpuddingen, haha! De går ju inte å göra nåt åt att jag åt blodpuddingen, å de är ju inte hela världen, men ändå..

Och jag har kommit hem från ett lättare boxningspass själv nu också :) rätt skönt me elevensval ;) lite småtråkigt å va helt själv, men äsch.. Snart träning igen!;) då blire inte så tomt.. Om 1 1/2h är jag påväg!:)

Och igår skulle de blivit råris och lövbiff till middag, men jag åt ju rester istället.. Inget slöseri här! Här hemma är DOM väldigt jobbiga, dom gör 1-2 portioner extra så mamma ska äta till lunch nästa dag, men hon gör ju inte de typ 7/8 gånger.. Så är de nånting jag kan äta äter jag de dagen efter! Så finns de kvar i kylen ikväll äter jag lövbiff å nå mer till middag..

Men imorn ska jag träna själv, så jag funderar på att ta en vilodag imorn.. Eftersom de e match på lördag, å ja känner att ja ansträngt mina benhinnor.. Eller, speciellt min högra, för de e den jag har ont i.. Bär jag en väska får jag ont i högra knät Också.. Men har ont i högra smalbenet hela tiden.. Förmodligen överansträngt :/ är ju inte alls van att springa.. Och så har jag ju vrickat/stukat min fot ganska rejält förra sommaren, just högra foten, så ja är väl lite svagare i den fotleden, så då blir de säkert mer påfrestning för hela höger sida.. Så blir nog en vilodag imorn! Om ja inte får nå energiryck å bara måste träna.. Troligtvis inte..;)

Men nu ska ja äta så ses vi imorn! Snart helg!:D

Ovido - Quiz & Flashcards