sts

Alla inlägg den 28 september 2015

Av Elise - 28 september 2015 20:43

Inte så dum postworkout!:) tacos från igår, 1 paket kidneybönor, lite vindruvor, å apelsinjuice!:D
Å preworkout fixk bli 2 dl havregryn med 4 dl vatten, sen 1 banan, joednötssmör, å kanel! Vart jäkligt mätt faktist.. Jämt när ja kör 2 dl havregryn blir de så mkt så ja typ blir illamående i slutet haha..

Men träningen idag va dryg! Först började vi med parövningar, sen körde vi 3 minutersronder, å 15-15, så 15 sek högt tempo å 15 sek lägre tempo.. Vi körde då 1 rond säck, 1 rond hopprep, å en rond skugg.. Sen två å två igen, körde vi 1 min ta på axel, nästa min knän, å sista min fötter.. Sen körde vi ett till varv! Rätt jobbigt må ja lova.. Orkade bara köra 4 min planka som styrka! (1 min/ sida å 2 min på båda armarna).. Fast ja har blivit rätt seg på styrkan allmänt hahaa.. Gör ttp ba plankan sen stretchar ja! Menmen.. Haha ;p

Och imorn ska ja hasa mig mot gymmet! Sen en till skoldag.. Rätt chill med tisdag iaf :) men när ja kommer hem ska ja skriva idrottsuppgiften.. Äre iaf tänkt..

Av Elise - 28 september 2015 12:08

Här har vi min lunch:D bovetepannkisar! Dock vart dom inte så fina.. De e inte min stek-dag idag :p men dom är fortfarande goda!;) till äter ja lingonsylt!

Och imorse åt ja kvarg-havremjölk blandningen med chasewnötter, pistagenötter, russin, å honung!:D de va mums!

Och mamma ville att ja skulle städa lite idag.. Har plockat ur diskamskinen änsålänge iaf;p och så har ja målat naglarna å slappat.. ;)

Men ikcäll äre träning å:D taggadddd

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards