sts

Alla inlägg den 26 september 2015

Av Elise - 26 september 2015 20:32

Mitt sista mål för idag blir detta till pRadise hotel!:) godis å vindruvor!:p
Men efter lunchen åkte ju då jag och en till upp å provade matchoverall, sen efter de har vi snickrat lite till, och mellan de och middan har ja ätit 1 äpple å endel godis.. Hehe..
Men middan blev kycklingsallad!:) och brödet med såsen ;) mår nästan ttp illa nu, men äter detta som sista mål haha! Blir nice de :) och lösgodiset e nästan slut nu iaf, min brorsa har hjälpt mig äta lite haha! Fast han äter bara upp all choklad..;p men btw chokladrutorna i skålen va supergoda! Kan rekommendera!:D de e fyllning i!:)

Men nu ska ja jolla på onsdagens avsnitt av paradise hotel :) ses imorn!

Av Elise - 26 september 2015 12:26

Nu är träningen för veckan avklarad! Skönt de!:) va inte lika dryg träning som ja trodde, men de va ändå ingen barnlek previs haha..

Men lunchen fick bli 1 förpackning bönor, steka champinjoner, 1 stekt ägg, å gurka, å till de drack ja vatten, juice, å en del av drickan ja köpte i tisdags!:) men sparar resten till senare ;)

Och om typ 5min blir ja hämtad, så ska vi åka å prova matchoveraller en kvart härifrån.. Så de är vad som händer idag :) sen ska vi nog snickra, sen vill ja chilla med iPaden å lite gott! Och och så har vi studiedag på måndag, så vi e lediga :D fan va skööönt..

Av Elise - 26 september 2015 08:40

Hehe, sorry att ja inte skrev nåt igår!
Men igår efter träningen åkte jah å Matilda till Ica, sen åkte vi å käka :) tog en kycklingsallad och en pomfritt haha! Sen köpte vi förmodligen lite för mlt godis hehe.. Vi köpte chips, dipp, ostkrokar, lösgodis, bilar, choklad, Aa you name it. Haha, vi åt inte upp hälften typ! Har inte ens öppnat chokladkakan än xD och har typ 1/3 av godispåsen kvar, och alla ostbågar!:p vi bastade först hos mig, sen åkte vi hem till henne å sov över :)
Så ja funderar faktist om ja ska ha en till cheatday idag :p liksom äta lite godis till ph och yt :) vi fårse hur ja mår efter de sen haha!

Men träningen igår va inte speciellt nice.. Hade ätit lite halvdåligt och bara slöat igenom skoldagen, så va rääätt seg på träningen igår.. Men de hoppas ka verkligen gottgörs idag på denna träning! Som börjar om 1h å 20 min :p
Så till frukost idag blev de gröt med äggvitor, banan, å kanel, sen en riskaka med jordnötssmör å banan, 1 glas apelsinjuice, å lite rödbetspulver blandat i vatten!:) uschhhhh så äcklig rödbetsjuicepulvret är.. Men ja hoppas de ger nån effekt..! Brukade ta de innan match :p

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards