sts

Alla inlägg den 24 september 2015

Av Elise - 24 september 2015 19:46

Idag försökte ja köra en vegansk dag!:) lyckades nästan ;p men de enda fusket ja gjorde var 1 bar ja åt hos massören, och lite naturgodis, som båda var iaf vegetariska!:) ganska nöjd ändå ;) men de e svårt att få in protein känner jag!
Så till frukost åt jag hirsgröt med ett äpple, och snack innan lunchen blev en chasewpåse, lunchen blev morot, ärtor, å kikärtor, å andra snacket blev en liten banan, sen när ja kom hem åt ja då naturgodis, sen havregurt med 1 dl müsli (och ja, ja kollade ingredienserna, den är vegansk :p), sen fixk ja veta att jag å mamma hade massage idag!:D ganska bra påminnelse ;) och hade lite extra tid idag :p men ja halvsov på slutet haha! Har vart ganska trött idag.. Kanske är en blandning av vädret och att ja vaknade inatt av att ja behövde gå på toa haha! Alltså jämt när ja måste gå på toa på natten, så är ja väldigt trött på morgonen.. Förmodligen för att ja avbryter sömnen.. Så om de blir så på helgerna kan ja sova 11h bara för att ja avbröt min sömn av att behöva gå på toa.. Så får se till att inte dricka innan ja går å lägger mig haha!

Men min middag blir quinoa, paprika, gurka, champinjoner, och blandade bönor + 1/2 paket kikärtor!:) ett bra veganskt avslut känner jag!

Nu ska ja äta min middag och kolla på ph, sen duscha! Ja tänkte bada, men mamma är tysligen inte klar på toan på minst en halvtimme.. Får väl ta de nån annan dag!

Juste, dricker apelsinjuice till också ;)

Ovido - Quiz & Flashcards