sts

Alla inlägg den 21 september 2015

Av Elise - 21 september 2015 20:43

Här har vi min postworkout och middag!:) 3 färska bananer, 2 dl havremjölk, 2 skopor chokladprotein, toppat med kokosskivor, 2 msk chiafrön, och en double chocolate chunk Questbar!:) de fick bli min nice middag!

På träningen idag körde vi faktist sparring å teknik.. De va nice :)

Men imorn Ska jag ta mig till gymmet och Träna! Fastän de kanske blir ett dåligt pass så Ska ja försöka! MEN, om ka har träningsvärk så tar ja intervaller istället.. För ja är faktist trött i benen sen träningen? Men de är 99% chans att ja ska till gymmet! Komigen motivation, kom tillbaka!!

Alltså ja vill bara bli klar med dehär inlägget så ja kan äta.. Hehe.. Sorrysorry för ett kort å tråkigt inlägg, men ka har väntat i 50 min på denna skål! Så ses imorn med en förhoppningsvis nöjd och glad Elise som har tränat på gymmet och blivit helt slut och får en rejäl träningsvärk! Haha!

Av Elise - 21 september 2015 16:08

Nu e ja ganska hungrig, så denna preworkouten blir nice!:D 1 apelsi, 1 äpple, 1 banan, 1 msk jordnötssmör, sen gröt gjort på 2 dl havregryn och 4 dl vatten, med 1 banan och jordnötssmör, sen lite vindruvor också!:) blir nice dehär!
Va hungrig, eftersom ja glömde frukt hemma, så va ganska hungrig innan lunchen, och lunchen vlev bara ris å ärtor.. Dock ganska mycket ris å ärtor, men ändå :p

Sen när ja kom hem från skolan åt ka lite chasewnötter, så äter jag då detta nu!:)

Och imorse åt jag chokladgröt!:D havregryn med äggvitor, kakaopulver, banan, honung, å kokosskivor!:D de vart bättre med honung!:)

Och kmorn ska ja försöka att komma till gymmet på morgonen.. De värsta är att cykla dit.. Hoppas ja får ett bra första pass efter en månads frånvaro från gymmet!

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards