sts

Alla inlägg den 13 september 2015

Av Elise - 13 september 2015 20:39

Jag har inte dammat klart vardagsrummet, men jag har strukit och rensat ur min garderob!:) de borde väl väga upp..;)

Och middan vart nå köttfärs-ris blandning :p de va pretty starkt, men de va gott :) tog en till portion, precis lika stor om inte större än den på tallriken ;p mätt vart ja iaf!

Sen bastade jag i 50 min ungefär, ich drack 1l vatten hehe, och nu sitter jag i köket och skriver detta :) och äter havregurt med en banan! Och håller på kokar tevatten :) blir tredje koppen idag.. Vill bli frisk!! Och ska göra en läkarundersökning imorn också till matchboken.. Går de ens när jag är förkyld!? De borde de ju inte.. Men vi fårse.. FÖRHOPPNINGSVIS går de, att läkaren tänker på att jag är förkyld ifall mitt hjärta dunkar lite snabbare än vanlogt.. Jag tror inte läkare får göra så men.. Jag kanske har allt precis normalt haha.. Eller så kanske ja inte får göra läkarundersökningen alls.. Men vi fårse imorn!! Hae druckit blåbärsmuffin-te, grönt te med äppelsmak, och nu ska ja dricka Khoisan-te:)

Nu ska ja kolla på yt å dricka mitt te :)

Och justeee, vi har matteprov imorn.. E GROVT glad för att de är A-del å intr B-del.. Kan ju knappt grunderna sen ja va utomlands!! Sen är de biologiprov på tisdag.. Som ja kan ännu mindre av.. Men de är bara att plugga matte ikväll och biologi imorn..

Av Elise - 13 september 2015 14:45

God eftermiddag! Haha, trodde ja redan bloggat en gång idag..

Men imorse åt jag havregurt med müsli och 1 banan till frukost!:) de va smarrigt ;)
Sen gjorde jag bovetepannkakor till lunch, för vi måste äta upp nån sylt vi har i kylskåpet innan den går ut, och nu äter jag en choklad-proteinbowl!:) 2 frysta bananer, lite vatten, 2 skopor chokladprotein, ich toppat med kokosskivor och kakaonibs!:) dock så gick nibsen ut förra månaden.. Så tog lite å slängde dom sen.. Lite synd, hade halva burken kvar :/ och kokosskivorna går ut om 2 v! Har typ 2/3 kvar av påsen,. Blir alltså mycket kokosskivor ni kommer få se dom närmsta 2 veckorna haha! Men mamma får hjälpa mig att äta upp dom..:p glömde helt bort att ja hade dom, fast dom står på köksbordet! Haha, vart väl tillslut van att dom stod där så ja inte ens såg dom längre :p

Men nu har ja hunnit damma överallt förutom de 3 sovrummen och vardagsrummet.. Men ja ska damma vardagsrummet, å kanske mitt rum, om ja Förhoppningsvis orkar, för de borde jag, sen lite senare kanske ikväll tänkte jag basta!:) behövs nog.. Kanske jah svettas ut förkylningen om jag har tur! De har ju somsagt förflyttat sig från halsen till näsan nu..

Men nu ska jag fortsätta lite mer på min matpaus här, så ska jag damma klart vardagsrummet :) jo, var så duktig å ställde alla kryddor i köket i bokstavsordning också ;) gör hellre de än å damma haha!

Ovido - Quiz & Flashcards