sts

Alla inlägg den 9 september 2015

Av Elise - 9 september 2015 20:43

Och meningen med rubriken var att de vart Pita till middag ;) med pulled pork och tzatziki! Bara gurkan som saknas haha..
Men maten va kall när ja kom hem, så fixk mikra de, men bäst för f*n att ja inte blir matförgiftad nu.. Då blir de tredje ggn på ett halvår! Då kommer ja verkligen inte äta nånting vi gör här jemma som stått framme å kallnat när ka kommer hem från träningen..

Men utöver de äter ja också en liten proteinbowl!:D 3 mixade färska bananer, med 2 skopor chokladprotein, toppat med fryst mango!:) kom dock på nu att ja skulle haft chlorella i också.. Haha :)

Men som preworkout åt jag 3 knäcken med 9 kalkonskivor (hah) ocj en massa vindruvor, Sen min nya fave, hahaha, havregurt med chasewnötter, mandlar, russin, å honung!:) denna gången gkömde ja pistagenötterna istället för russinen haha.. Nästa gång blir de väl säkert mandlarna elr nåt ;)
Sen en apelsin också!

Men ja de vart ju då sparring på träningen.. Den kändes väldigt bra faktist!:) skönt!
Sen körde vi 8 ronder "mjölksyra", fick fan ingen denna gång haha! Vi körde 6 "hårda" ronder, och 2 "lugnare" mot slutet :) jo, de va 15 sekunders ronder!
Men alltså, denna mango (från coop) känns bra konstig.. Vissa smakar morot?? Hallå?

Men nu ska jag återgå till min pita som förmodligen har kallnat, och kolla första avsnittet av paradise hotel, ses imorn!

Btw, överfull pita or nah ;)

Av Elise - 9 september 2015 09:26

Ja blogga inget igår, men tänkte inte på de..
Men igår fick ju jag å mamma massage :) jag hade träningsvärk i ryggen, så de va rätt skönt!;)
Men jag beställde en kycklingsallad innan vi skulle åka, så fixk mamma massage först medan jag åt :) sen fixk jag massage!

Sen när ja kom hem åt jag bara lite bananglass av 3 bananer, och en kopp te :)

Och till frukost idag åt jag bara gröt med en apelsin å lite fryst mango!:)

Ikväll är de sparring också, de känns som att ja e på gränsen till att bli förkyld... Hoppas inte! Sen på idrotten (näst sista lektionen) ska vi hålla på me friidrott.. Bli inte sjuk snälla!

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards