sts

Alla inlägg den 8 september 2015

Av Elise - 8 september 2015 14:58

Nu är ja hemma igen :) skönt! Tisdagar e rätt chill ;) förutom slöjden..

Men imorse körde ja lite löpintervaller lite snabbt :) Asså ja blir inte så andfådd som ja tycker att ja borde bli.. Ja blir så trött i benen så ja kan ju inte ta i tills ja blir nog andfådd..! Haha, vilka problem ;)
Nej men ja sprang i 17 min!:) ja gick upp till elljusspåret, sen joggade jag 2km, sen sprang jag 12 st stolpintervaller, och gick hem :) så 2.9km sammanlagt! Egentligen borde jag ju köra intervaller först, sen jogga en bit, sen kö intervaller igen å gö så kanske 3 ggr.. Blir att tänka på toll nästa gång! De räcker ju inte med bara 1 gång..

Men när ja kom hem från löpningen så drack jag en proteinshake ja förberett när ja gjorde frukosten, vilket btw va gröt med äggvitor, som bestod av 1 banan, 2 skopor chokladprotein, och 2 dl mandelmjölk!:)
Sen på hemkunskapen i skolan åt ja äppelpaj också! Sen vart lunchen chili con carne, och nu äter ja massa goda vindruvor med några jordnöts-sesam godisar!:) mums!

Och om 2h har ja massagetid också :) niice ;)

Så vi ses ikväll, förmodligen till kvällssnacket!

Ovido - Quiz & Flashcards