sts

Alla inlägg den 20 augusti 2015

Av Elise - 20 augusti 2015 19:44

Jag måste verkligen köpa mer Questbars! Jah har blivit helt hooked på de nu, haha! Specieeeeellt med bananglass.. Har ni intr provat de ät de ett måste!!

Men middan vart quinoa med 5 skivor skinka, 1/2 paprika, och ganska mkt ärtor!:) och nu 2h senare äter ja då detta! SÅ mumsigt! Och jag kan ha tagit en elr 2 skedat prinsesstårta också..;) nån får ta å äts upp dendär snart! Ja kmr ha ätit upp den i småbitar snart hahaha..

Men imorn äre fredag! Skönt!:) enligt schemat kommer vi ha sovmorgon på tisdagar, så de e nice! Sen elevensval på onsdagar.. Så vi fårse hur de blir med de å gymmet, eftersom de e träning på kvällen.. De kanske rent av blir vila på tisdagar och dubbla pass på onsdagar, vi fårse :)

Men imorn är de en svenskauppgift direkt på morgonen, sen har ja för mig att de ör lunch, K-pass å slut!:) Dagarna e ganska chill i nian ändå..;) fram tills vi har vanliga lektioner då kanske..

Av Elise - 20 augusti 2015 15:26

Nu e ja hemma igen, skönt! "Bara" 2 prov sen slut :)
Frukosten blev samma som igår, sen på första provet drack jag 1/2 froosh smoothie, sen tänkte ja dricka andra halvan på andra provet, men de vart inte så, så sparade den till nu!:) så dricker alltså den nu, med 1 banan, typ 2 msk nutella, "1" msk jordnötssmör, och de sista av vindruvorna! Jordnötssmöret e pckså nästan slut..:/

Men ska nog måla tånaglarna idag, för de är ju ingen träning idsg, så vilodag :) skönt!

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards