sts

Alla inlägg den 15 augusti 2015

Av Elise - 15 augusti 2015 20:52

Idag har vart pretty effektiv!:D vi har gjort klart taket, de enda som saknas är takplattorna (heter de så..?) :) och sen har ja hunnit ge mamma en maskinbehandling, så ja ska få en ansiktsbehandling imorn, sen så har ja slått in min brorsas paket nu (äntligen) och dammat och dammsugit i mitt rum!:D skönt! Då är mitt rum klart imorn!:) och ja kanske ska baka kakor imorn också!:D jag har gjort de en gång förut, och de vart bra! Dom vart litr mindre än ja trodde då, men de skulle va bra strl tills imorn :) men vi fårse.. Isf måste ja leta fram kakreveptet.. Fast nu när ja tänker efter har vi nog inte ens alla ingredienser.. Chokladbitar tex haha.. Men äsch då äre bara att köpa :)

Och middan vart något väldigt enkelt, 1 äpple, 1 banan, och 1 msk jordnötssmör, sen ett snack litr senare vart en ganska tjock skiva av lingonpepparkakan mamma bakade idag!:D så gott, men långt ifrån nyttigt haha! Den pepparkakan e livsfarlig alltså..;) så har ja ätit smet av både lingonpepparkaka och tigerkaka idag!:D men umorn blir riktiga cheatdayen.. Haha ;)

Och som kvällssnack just nu äter ja bananglass (2 bananer) med 1 s'mores-bar från Questbar (den hamnar nog i min topplista..;)) och en brödskiva! Perfekt avslut :) och en kopp te..;)

Så, de va min dag alltså :) ses imorn! Då blir de nog fullt stök hehe..

Av Elise - 15 augusti 2015 12:35

Lunchen blir samma som middan igår! Dast lite mer potstis ;) men torsken gjorde ja igår, så behövde bara koka potatis och värma ärtorna!:) vart mos-ish till idag också ;) fast kanske hämtar litr mer ketchup..

Och frukosten vart bara körsbär, 1 äpple, 1 banan, och 1 msk jordnötssmör :) enkelt å gott!

Men vi gör klart den sista biten av taket som vi intr hann med förra gången eftersom virket tog slut.. Ocj efter de blir de förmodligen städa hela dahen.. För de blir ju kalas imorn :) så fix hela dan idag alltså.. Äntligen är ja iaf effektiv!

Ovido - Quiz & Flashcards