sts

Alla inlägg den 2 augusti 2015

Av Elise - 2 augusti 2015 16:23

Tja! Kände att ja kunde slänga upp ett inlägg medan ja väntar på maten :) grillat blire! Och ja va så duktig å fixade potatisen med paprika å gullök i ugnen ;) så just nu väntar ja på middan! De blir en tidig middag, eftersom vi ska på bio sen :)
Lunchen ja åt idag var bananpannkaka med fryst hallon, och snacket blev en kanelbulle ;) tror ja kommer äta en till sen!:) idag äre cheatday ;) och ja har bestämt mig för att ja ska äta nåt gott på min födelsedag ockdå!:D fastän vi ibte kommer fira den den dagen, för vi ska ju slå ihop min å min brorsas födelsedagar till ett släktkalas :) vi har gjort de dom 2 senaste åren tror ja :p
Och bullen var god ska ja säga er! Riktigt god!:D mina favorit bakverk tror ja faktist är bullar å munkar :p finns säkert nåånting som ja tycker om mer, haha! Men bullar e sååå gott.. Tror ja ska äta saffransäppelkaka/bulle på min födelsedag :) elr kanske tom båda..?;)

Men ja tänkte att vi kunde svänga förbi Konsum påvägen till bion också, så kan ja köpa med lite nellie lakrits!:D sen kaanske ja köper nånting på bion också, vi fårse :)

Av Elise - 2 augusti 2015 09:20

Idag provar jag något delvis nytt!:) gröt med 2 dl havregryn, 1 dl vatten, 1 dl havremjölk, 3 äggvitor, sen toppat med 1 banan, frysta hallon, ich fryst mango! Jag vart positivt överraskad!:) hallonen va speciellt goda..! Blir nästan som hallonsylt!:D
Och idag vaknade jag upp till att de regnade.. Mysigt!:) haha, de trodde ja inte ja skulle säga..! Men de va liksom såhät mysigt regn :p inte sånthär som piskar mot rutorna och låter jättehögt så man intr kan sova åså.. Utan väldigt tyst, mysigt regn ;) men nu har de dock slutat regna..

Men vi fårse vad ja hittar på idsg.. Ikväll blir de ju bio iaf, men vet inte riktigt vad ja ska göra under dagen.. Kanske ska stretcha lite idag? De är ja i behov av haha..

Ovido - Quiz & Flashcards