sts

Alla inlägg den 27 juli 2015

Av Elise - 27 juli 2015 21:35

Middag - laxknyten, men tog ut laxen ur knytet när ka tog bilden, med potatis, sallad, å citron- och dillsås!:) men tog mer sås ;)
Och kvällssnacket blir chokladproteinbowl, vaniljkvarg med frysta hallon, och tigermelon! :) melonen va verkligen inget speciellt, typ honungsmelon!
Och i smoothien äre 2 bananer, 1/2 dl havremjölk, 2 skopor chokladprotein, och 1/2 tsk chlorella!:) jag har bara ätit upp melonen och några skedar av bowlen och vaniljkvargen.. Å ja e proppmätt haha! Hur ska detta gå..?
Har fortfarande intr tagit kort på tröjan.. Hehe.. Men ja har köpt choklad för 60spänn t min brorsa idag i födelsedagspresent haha.. Köpte nå whiskeychoklad!:) lite roligt ;) va lite nervös att ja inte skulle få köpa de först haha.. Men hon i kassan verkade lite tveksam, men ja kunde betala haha..

Av Elise - 27 juli 2015 17:31

Oj hej haha.. Min blogg har vart liiite död idag ;)
Men snart e klockan halv 6, och vi har precis kommit hem från att ha vart i Sthlm centrum å lite sånt :) idag har vi vart lite aktivare haha!
Men frukosten blev en Basic havregrynsgröt, 1 dl havregryn, 2 dl vatten, sen efter ett litet tag hade ja också i 1/2 dl havremjölk :) vart perfa! Sen toppade jag med en banan och kanel :) men hade på kanelen efter haha.. Sen ett ägg också!:)
Sen lunchen vart på espresso house, vart nån lax-sallad :D den va mumsig! Men de va verkligen för mycket dressing.. Man vart illamående innan man ens ätit halva salladen.. Men åt upp iaf :p och vart inte ens så supermätt haha! Ja va vrålhungrig :p va 6h efter vi åt frukost, å ja hade inte ätit nåt emellan haha ;) men de va isbergssallad, nå brödkrocketter (..?) sen tror ja de va bulgur å quinoa, gravad lax, avokado, sen säkert nå mer, med för mkt dressing haha!

Och faktist, fick ja me mig pyttelite shopping hem ;) en tröja från Vero Moda som ni ska få se sen, och en en födelsedagspresent i förskott, en speciell en! Visar er sen också ifall ja öppnar den idag :D antingen väntar ja till min födelsedag, som är nästa vecka, elr så kanske ja hittar nå bra tillfälle å öppna den ;)

Och nu ska jag baka tigerkaka! Mums! Och så ska ja äta lite lingonpepparkaka samtidift också :D ifall ja inte kan hålla mig till å skrapa ur bunken efter tigerkakan..;) mums!

Och så köptes de en symaskin till mamma också :)

Ovido - Quiz & Flashcards