sts

Alla inlägg den 9 juli 2015

Av Elise - 9 juli 2015 21:32

Heej! Nu är vi i Kivik :D vi kom hit från Linköping ca klockan 5 :) var en lång bilresa.. Men längre blir den påvägen hem..
Men vi var ju då i Linköping från tisdag till idag, och hade inge internet där.. Men här i Kivik har ja de!:D vi bor på Elisetorp :) vilket sammanträffande..;) men de är bara 4 rum här, ich de är jättefint å mysigt! Ska försöka ta fler bilder sen :)
Men vi var ner till havet en liten snabbis efter stt vi hade ätit :D synd att de inte va solnedgång.. Men ska försöka dra med dom ner till solnedgången imorn :)

Men jag har verkligen snacksat på massa onyttigt denna vecka.. Men ska försöka skriva vad ja ätit så gott de går hittills :)

När vi kom till Linköping igår, åt ja lite av de på första bilden ;)

Sen middagen vart lätt, de på andra bilden, för vi hade ju ätit massa på Thai-buffén på dan som ja skrivit om!
Och de på tredje bilden åt ja efter maten;)

Sen de på fjärde bilden handlade vi inne på TGR dagen efter! Inget märkvärdigt :)

Och efter de är de frukosten, lunchen, och efterrätten igår! - keso, banan, havregryn, å jordgubbar! Oxh lunchen va kassler, lax, avokado, fetaost, å lite sånt gott!

Och litr senare efter de tog vi en kort promenad runt litegrann :)

Sen på kvällen gick vi också på bio! Vi såg San Andreas! Skitbra film :)

Sen kommer vi till dagens frukost.. 1 macka med smör och skinka, tomat, sen keso med banan, havregryn, å jordgubbar!:) va lite hungrigare idah ;)

Och i bilen åt ja ett par lakritsbitar!
Och lite fika efter vägen..

Sen åt de andra en korv och en påse nötter, men jag va litr hungrigare, så ja tog en sallad ;)

Sen vart de kvällsmat! De åt vi på en liten restaurang-aktig sak nere vid hamnen! :D ja tog skaldjurssoppa! Så mumsig! Dock lite för mkt vitvinssmak haha.. Vart litr illamående faktist.. Men de gick över efter kke 10 min :) och de va inte för stt ja va proppmätt, för så mätt va ja inte..

Och sen åkte vi ju då ner till havet efter maten..
Sen har vi legat i sängarna, och jag har smaskat litr för mkt som vanligt, så de känns som ja kmr spricka.. Haha.. Menmen, de e en vecka nästa vecka å ;)

Och ja kan säga att ja åt inte bara brödet i korgen.. Man fixk ånnu mer bröd till sen också.. Och aioli.. Och jag hade nöstan korgen för mig sj hahaha..

De ser inte ut som så mkt soppa. Men de bar de kan ja lova.. Skålen va enorm :p

Och nu har ja knaprat chokladdoppade russin och jordgubbar hela kvällen.. Alltså ja har känt mig uppblåst som en blåsfisk ända sen i söndags hahah.. Alltså.. Och jag har ju ätit mellan bilderna jag tagit också.. Ojojoj alltså..

Men dehär e så långt vi har hunnit just nu!:) de kommer ju bli mer update imorn! Dehär blir ett inlägg att läsa ett tag hörni ;)

Men godnatt, så ses vi imorn! Nu ska ja ta bort sminket och borsta tänderna :)

Ovido - Quiz & Flashcards