sts

Direktlänk till inlägg 30 juni 2015

Postworkout

Av Elise - 30 juni 2015 12:27

Skönt! Nu är ja klar för idag!:D och de har precis blivit eftermiddag ;) hela passet tog ungefär 1/2h! Och ja körde då varje övning 3 ggr, så ja gjorde klart allt påengång istället för att kö 3 varv.. Fast de tar längre tid å gö så, för då vilar ja mellan varje set, men om ja skulle kört som de står hade ja gjort ett superset, sen vilat, sen gjort ett till superset osv ;p hade nog gått mlt fortfare då.. Ska gö de nångång när ja är mer taggad, för de e mer pulshöjande, och förmodligen mkt mer mjölksyra!

Men lunchen ich postworkouten får bli 3 äggvitor, och 1 helt ägg, sen begravd under äggen är de ganska mkt spenat, typ 1/3 av tallriken, sen broccoli (som ja faktist tycker e godare än spenat men tog inte lika mkt av haha) sen kite gurka å tomat :) men undrar hur mlt näring som är lvar i broccolin och spenaten när man kokat den egentligen..:/

Och lite senare ska ja städa mitt rum.. För de behövs.. De e inte så stökigt, men de e dkitigt på golvet.. Så ja har tagit ut yogamattan och skakat den, och den hänger ute nu, sen ska ja ta upp kläder från golvet, bära ner all porslin, sen ta ut å skaka mina andra 2 mattor, SEEEN dammsuga golvet :p vi får se om ja orkar damma.. Annars gör ja de en annan dag :p ja tror ja dammar nån annan dag denna vecka, tillsammans med resten av huset.. Ska föröka göra de rent å fint tills mamma kmr hem igen ;)

15 jump squats
20 pulserande utfall bakåt
10 pulserande sido-utfall/ben
10 Hantel-marklyft
10 Explosiva upphopp/step ups/ben
15 Explosiva Donkey kicks/ben
15 kissande hunden/ben

x3
30 sek vila emellan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise - 15 januari 2017 20:37

Nu är veckan slut. Ny vecka imorn. Och imorse fick jag faktist erbjudande på match, som jag tackade ja till. :) blir ett tufft motstånd, men det är i vilket fall lärorikt! Ska gå en förmatch på proffsgalan där matchen mellan Braekhus och Svensson 28 ...

Av Elise - 12 januari 2017 10:45

Snaaart är de helg!:D vår spanska var inställd, så vi hade matte 8.30, sen har vi svenska 12.45 och engelska och slutar tidigt! Tidigast på veckan iaf:) och har klarat mig väldigt bra å äta:) i tisdags var då första skoldagen efter lovet. Tisdag och ...

Av Elise - 9 januari 2017 11:05

Hejhej! De va längesen :) tog lite lov härifrån också;) men jag va ju utomlands 24-31! Gud så skönt de va å komma bort och inte tänka på å träna, och kunna äta vad jag vill. Vädret va helt okej. De va 20-22 grader varje dag, och vi solade 4 av dagarn...

Av Elise - 23 december 2016 11:33

Den här veckan har vart så skön... Fick lov i tisdags, hade vilodag då också. Sen har jag ätit vad jag har velat hela veckan!! Vääldigt mycket skit alltså ;) å de kommer fortsätta för är på Gran Canaria med all inclusive nästa vecka!!:D Men jag ha...

Av Elise - 19 december 2016 11:58

Snart jullov! Åh, är så nöjd med livet just nu :) vi hade precis spanska, vi gjorde nåt papper där vi skulle läsa en text sen göra typ 2 korsord.. Sen fick vi sluta 25 min tidigt, åt, och nu har vi matte 12.45 sen slutar vi!! Sen är de avslutning imo...

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards