sts

Alla inlägg den 25 juni 2015

Av Elise - 25 juni 2015 21:07

Vilket perfekt avslut! Sista avsnittet av under the dome, och lite "äppelpaj"! Alltså ett delat äpple med kanel, värmt i mikron i nån minut (de brukar räcka med 1 min, behövde 2-2 1/2 denna gång) sen äter man de med vaniljkvarg!:) äpplet ska bli mosigt, de böir supergott!:)

Av Elise - 25 juni 2015 19:13

Kan ja säga nog många gånger hur mycket ja älskar iifym? Liksom, pizza till middag! Men, jag gjorde de bästa av situationen ;) ja vart iaf mätt efter halva (tack å lov) så halva sparar jag tills imorn, och så tog jag en vesuvio, barnpizza :) degen är tunnare, och den kan inte bli så mycket mer Basic än en vesuvio, men ändå är den fortfarande god!:D så tunnare deg, inte masa onödig sås mm, de e bra!:) och andra halvan ska jag äta till lunch imorn;) och de e vilodag imorn också! Kanske kör lite yoga, vi fårse :)

Vi fårse efter sommarn sen också om ja kommer fortsätta mer iifym, elr om ja ska kö med en cheatday i veckan.. Ja har ju fortfarande lite cheatdays lite här å var ;) men efter vi har vart utomlands, som är om nån månad, ska jag börja äta lite mer :) för behöver lite extra energi på träningarna! Speciellt inför galan i höst :) så efter de ska ja börja äta mer! Men inte förens efter..;) den energin Behlver ja inte innan vi åker ;)

Av Elise - 25 juni 2015 15:38

Detta är ju inte precis den sämsta postworkouten ja ätit ;) att ja äter dessa munkar till typ varje måltid kanske säger er nånting om deras smak..? Farligt gott! Väldig tur att dom e nyttiga!:D och ja säger bara, denna med jordgubbs"sylt" på kommer ja verkligen göra fler av nästa gång!:D vart skitbra! Tinade bara frysta jordgubbar å hade på :D
Sen mixade ja en fryst banan och 1 msk kvarg, med 2 skopor proteinpulver, som vanligt ;) toppat med 4 jordgubbar! Mums!:D

Och idag sprang ja 2 km :) trodde jag, haha, de va 2.5 tydligen :p men de e iaf senna sträcka vi springer i skolan, och sist hade ja nånting över 14 min, så denna gången gick ju bättre!:D men sist vi sprang var antingen höstterminen i 8an elr vårterminen i 7an.. Men ja hae ändå blivit bättre!:D kul de :)

Hade också träningsvärk i baksida lår, och ja trodde ja skulle känna av de när ja sprang, men de gjorde ja inte, som tur va ;) har också träningsvärk i bröst! Haha, av armhävningarna ja gjorde igår elr?:p

Och nu har ja bara 3 avsnitt kvar av under the dome :( sen får ja antingen hitta ännu en ny serie eller kolla på massa filmer, haha!

Av Elise - 25 juni 2015 12:44

Ooh, nudå kroppen får du ännu en sockerchock ;) ja har ju nästan en liten craving för sallad nu..! Vem sa att de nyttiga livet va tråkigt?;)

Men de blir den gamla hederliga bananpannkakan, och en munk, till lunch!:D alltså åh så gooott!! Kommer verkligen göra dess munkar fler gånger!:D kanske testar minimunkar oxkså..;)

Jag e egentligen inte ett dugg taggad på å springa.. Men de är bara 2km, så jag klarar mig igenom!

Av Elise - 25 juni 2015 10:12

Blir en sockerchock här! 1 dl havregryn, 2 dl vatten, 3 äggvitor, sen 3 jordgubbar, 2 nävar blåbär, 1 banan, och en msk vaniljkvarg!:D ville testa att ha på kvarg..;) jo, sen lite melonjuice! Mixade bara melon haha.. Den va väl helt ok, kanske inte nånting ja skulle göra varje dag, men den är okej!:) först smakade den väldigt konstigt, men nu smakar den bara melon :)

Och idag äre löpning på schemat..! Jag bestämde mig för att springa idag och vila imorn, så ja kan ladda upp inför gymmet pp lördag ;)
Idag tänkte jag att ja ska springa 2-4km :) alltså ja ska springa 2km så fort ja kan, sen OM ja orkar, ska ja springa dom 2 kilometrarna igen :) men då ska ja inte försöka springa så fort ja kan haha.. Men då ska ja vila lite emellan :p

Btw, nu har bananerna börjat mogna.. Yeeey :D dom från Ica mognar långsammast.. Dom vi köper på Lidl mognar ju efter typ 1-2 dar!:p de gillar ja..;) vill ju ha dom mogna på en gång!

Ovido - Quiz & Flashcards