sts

Alla inlägg den 6 juni 2015

Av Elise - 6 juni 2015 22:53

Nuuu är ja hemma igen :) trött och sliten, och vill helst sova, men ska äta detta först! 1 banan, 1 äpple, sen lite naturgodis :D inte helt fel ;)
Och middagen vart grillad ytterfilé, kyckling, fetaost-sallad, hemmagjord sås, sen nå jättegod potatis :D

Nu ska ja ta bort sminket och lägga mig i sängen å äta å kolla lite på iPaden :) ses imorn! Då äre cheatday också ;)

Av Elise - 6 juni 2015 15:47

1 frusen mixad banan, med 1 msk kvarg, och 1/2 dl müsli! :) Gud va god bananen va idag!! Alltså den va riktigt söt och smakade extra mycke!:D yay! De tillsammans med müslin blir ju magiskt!

Och nu ska ja äta upp dehär, och förmodligen börja göra mig iordning :) vill inte stressa, så gör iordning mig i tid :p

Av Elise - 6 juni 2015 14:03

Åh, skönt å gymma igen! Men de känns att de va ett tag sen.. Mina lår skakade som fan mellan seten i benpressen.. Men nu är ja hemma igen, och äter. Älskar den känslan när man är klar alltså..
Men alltså de känns att man blivit svagare, orkade bara 27 1/2 på knäböjen!? Hallå liksom!? Elr hade ja inte kört så många set innan på lägre vikter hade ja nog ganska säkert klarat av över 30..
Och postworkouten får bli 6 (elr typ 7) msk kvarg med varma hallon, och 1 baguette med smör och kalkon :) lätt å gott!

Och de ja gjorde va:
back + front squats, 5-8x2, vikterna 20, 22 1/2, 25, 27 1/2

Och mellan seten körde jag biceps curl, triceps extensions, axelpress, och overhead triceps extensions, inte allt på en gång, men gjorde en av övningarna mellan varje set.

Sen körde jag bulgariska utfall, 5-6x3 /ben

Åså näst sist körde ja min nya lår-killer.. Detta klarade jag bara med en 20kg-stång! Körde 11x3:
Man går ner i en knäböj, och går halva vägen upp, och gör sedan ett utfall bakåt med ena foten, kommer tillbaka och gör en knäböj, och sen ett till utfall bakåt med andra foten, och sen tillbaka i knäböj. Man går aldrig hela vägen upp, utan man gungar lite haha :) och ja räknar då knäböj- höger utfall-knäböj-vänster utfall-knäböj som 5 st. Denna e jobbigare än man tror!! Sista knäböjen innan man kommer upp e jobbig!

Sen avslutade jag med Benpress :) körde 2-3 set på 3-4 vikter :)

Och nu när ja skrivit detta har ja ätit upp min mat, haha! Så nu ska ja ta å duscha! Ses vid nästa måltid, haha!;)

Av Elise - 6 juni 2015 09:36

Preworkoooout :D yeeees, ska äntligen till gymmet idaaaag :D va ju typ.. 3-4v sen!? Herre alltså.. Mina ben har faktist blivit dallrigare.. Men idag blir de träning!:D hoppas passet blir bra..:)

Och frukosten blir gröt, utan russin och proteinpulver, och istället typ 1 1/2 msk jordnötssmör :D mums! Så 1 dl havregryn, 2 dl vatten, 3 äggvitor, 1 banan, sen kanel och jordnötssmör!:D

Haha ser ni btw att vi har rakat zimba.. Han e intr lika stor utan all sin päls :p

Ovido - Quiz & Flashcards